You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Een tag is een tag en dus <tag>?
Ik ben geen DW-expert (integendeel), maar wat ik kan zien is de tag library bedoeld voor html-tags en niet voor andere custom code.
Ik ben geen DW-expert (integendeel), maar wat ik kan zien is de tag library bedoeld voor html-tags en niet voor andere custom code.
[ Voor 67% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2010 15:09 ]
Er kunnen andere codes ingezet worden alleen wat ik momenteel terug kan vinden moet je een vertaal programma maken maar er wordt niet uitgelegd hoe dat moet.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
In XSL kun je naast naast XSL ook HTML gebruiken.
Door bijvoorbeeld "tags" te gebruiken.
Maar wat ik niet helemaal begrijp is wat je van plan bent.
Je kunt binnen een taal niet zo maar een andere taal gebruiken..
Door bijvoorbeeld "tags" te gebruiken.
Maar wat ik niet helemaal begrijp is wat je van plan bent.
Je kunt binnen een taal niet zo maar een andere taal gebruiken..
Welke Dreamweaver versie gebruik je eigenlijk?
Op dit moment (CS5) is het nog steeds niet mogelijk om custom tag met bijvoorbeeld brackets te gebruiken
Op dit moment (CS5) is het nog steeds niet mogelijk om custom tag met bijvoorbeeld brackets te gebruiken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.