• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Zo... de titel zegt het wel al een beetje maar goed, toch even men relaas doen.

Ik heb een Desire HD gekregen via een kennis die er eentje in de BC Beek, Nederland had gekocht. Mooi dus zou je denken maar bij het open doen van de doos (was mooi gesealed zoals het hoorde) zag ik dus dat er geen screenprotector op het scherm zat. Ook waren de oortjes blijkbaar al eens gebruik en dus zit ik met een toestel van 589 EUR dat gebruikt is en dan terug ingeleverd is...

Kan ik niet zo mee lachen en men maat evenmin. Een toestel van zulke kostprijs en het dan 2dehands krijgen terwijl je een nieuw verwacht... Nee danku! Wat kan ik hier tegen doen? Ik bel morgen sowieso naar de BC in Beek en de BC bij mij in Sint-Niklaas, maar zo even op en af naar Nederland rijden zie ik niet zitten midden in de examens dus ik hoop dat ze 'm hier in België gewoon willen omwisselen...

Word ik dus knap pissig van, van zoiets als dit! :(

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:13

KoudeAardbei

Moderator

Wat is nou je vraag? Beetje BelCompany ranten?
Ik zou het gooien op een compensatie, werk zelf in een vestiging van de concurent, en het wil wel is fout gaan inderdaad.

Zou belcompany gewoon bellen, en toestel terugbrengen of compensatie eisen. Danwel accesoires , danwel waardebon of cash.

[ Voor 27% gewijzigd door KoudeAardbei op 30-12-2010 22:18 ]

• sparda
Goh ja, enerzijds ranten en anderzijds oplossingen vragen :) Polsen naar mensen die iets gelijkaardigs voorgehad hebben want ik zou niet willen horen dat ze zeggen 'jouw probleem, geloven er niets van'... :(

Morgen bellen en inderdaad eens horen wat ze te zeggen hebben. Ik zie het gewoon niet zitten om nog naar Nederland te moeten rijden want daar heb ik de tijd gewoon niet voor. :s

[ Voor 23% gewijzigd door sparda op 30-12-2010 22:22 ]

Verwijderd

Waarom betaal je er 589 voor, terwijl hij volgens de pricewatch maar 502 kost? |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 22:22 ]

• sparda
Omdat ie een cadeau was en die persoon pricewatch niet gebruikt (zoals 85% van de consumenten ;))

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:22:
Waarom betaal je er 589 voor, terwijl hij volgens de pricewatch maar 502 kost? |:(
Omdat sommige mensen wat extra geld over hebben om bij een fysieke winkel terug te kunnen als er wat is. Zoals nu bijvoorbeeld; dan had ik je veel succes gewenst met Dutchfone.nl

Verwijderd

Skann schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:27:
[...]

Omdat sommige mensen wat extra geld over hebben om bij een fysieke winkel terug te kunnen als er wat is. Zoals nu bijvoorbeeld; dan had ik je veel succes gewenst met Dutchfone.nl
HTC heeft directe service in Nederland aan consumenten. En voor bijna 100 EUR verschil ga ik t wel proberen (bijna 20% duurder!). Sowieso staan er ook een hoop andere shops in de pricewatch met de Desire HD die veel goedkoper zijn dan die prijs van de BC. Duur geintje bij de BC te veel betalen en een tweedehands toestel krijgen. Ik snap TS helemaal. Ik zou ook kwaad zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 22:34 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Skann schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:27:
[...]

bij dutchfone komen de toestellen direcht uit het magazijn :P zijn ze altijd nieuw

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

brilsmurfffje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:30:
[...]

bij dutchfone komen de toestellen direcht uit het magazijn :P zijn ze altijd nieuw
Totdat iemand onder de wet koop op afstand z'n telefoon terugstuurt en z'n geld terug wil. Denk je dat ze die telefoon dan in de prullenbak gooien ;)
Online heb je sowieso het recht om hem terug te sturen, in een echte winkel moet je maar hopen.

Een tip aan de TS: Begin niet niet allerlei vage verhalen over je maat en dat jij hem van hem hebt overgekocht en al dat soort dingen. Ik zou dan als winkel al gauw gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar die maat wel niet is en of hij hem niet heeft gebruikt oid.
Zeg gewoon dat je een telefoon daar hebt gekocht en dat ie gebruikt blijkt.

OT:
sparda schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:15:
Zo... de titel zegt het wel al een beetje maar goed, toch even men relaas doen.
De titel is eigenlijk vrij vaag. 'Belcompany gebruikt desire HD'. Ehh, ok, ze moeten toch een telefoon gebruiken? Leuk om te weten dat ze schijnbaar voor de desire hebben gekozen...

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 30-12-2010 22:38 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• sparda
Ja het moest gebruikte zijn maar die e heb ik niet goed aangeslagen blijkbaar.

Vraag me af of ze me zouden toelaten 'm in BE binnen te brengen, zou een hoop werk besparen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Zo, naar een BC gereden en 'm binnen gedaan. BC houdt er de service op na dat je steevast ieder toestel binnen de 14 dagen na aankoop mag binnen brengen op voorwaarde dat er geen beschadiging is en de doos etc in orde zijn. Erg leuk maar dus niet voor de mensen die er zo eentje krijgen...

Ik heb iig het geld terug en nu gewoon elders eentje halen zodat ik ten minste zeker ben dat ik effectief een nieuw toestel heb zonder te moeten betalen alsof het een nieuw is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit moet je met de winkel zelf oplossen. GoT kan hier niet zoveel mee. Geen discussiewaarde = slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.