Toon posts:

[Mac OSX] Adobe Flash Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik als vervent gamer, speel natuurlijk wel eens oldschool games op mijn Macintosh. Toen deed dit probleem zich voor: Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/3341/nameless.png

Wat u hierboven ziet, is een Instellingen scherm van Adobe Flash Player. Bij dit punt freezed alles, ik kan nu ook geen actie meer ondernemen, bijv. op toestaan te klikken. Verder kan ik ook niet meer op Next Level klikken. Dit probleem doet zich alleen voor als hij bij het 'game score' scherm is.

Eigenonderzoek:

Ge-googled.
Update van Adobe Flash Player geinstalleerd.

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
Adobe flash en mac osx is niet een bepaald goede combinatie, naar horen zeggen wil adobe niet de volledige bron codes vrijgeven en eventueel hun software aanpassen zo dat het vloeiend draait net als op windows.
Vage problemen bestaan echter al langer, bv cpu naar 100% ed tevens werken hun video codecs ook niet optimaal...

een fix heb ik helaas niet, misschien zelfde game via vmware of bootcamp in windows oid?

iMac 2020 i7

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
heb je het probleem ook met google chrome als browser :? deze heeft een flashplugin ingebakken ipv als losse installatie.

tis geen permanente oplossing dat weet ik, maar je zou het eens kunnen testen om eea uit te sluiten

A wise man's life is based around fuck you

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

Het lijkt erop dat Flash méér lokaal wil opslaan dan is toegestaan. Dat kun je ergens instellen, meen ik me te herinneren. Ik weet alleen niet meer waar! 8)7 Wellicht kun je op de Flash pagina van de Adobe website het antwoord vinden.

Hier stond achterhaalde informatie…

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Probeer het ook eens in een andere browser. De ene plugin-implementatie is de andere niet.

Wat ook mogelijk is is dat je permissions ergens fubarred zijn. Probeer eens repair permissions in de disk utility.

[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2010 15:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank, het probleem is verholpen. Ik hem in Safari op toestaan kunnen klikken, en daardoor ook toestaan kunnen klikken op Firefox. Hartelijk dank, voor alle post. En een Gelukkig 2011
Pagina: 1