Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik zou het laten zitten, zodat er niet een los draadjes ofzo tegen je behuizing aan kan komen.
Als je met stekkertjes gaat werken zou ik het gewoon weghalen.
Als je met stekkertjes gaat werken zou ik het gewoon weghalen.
dit heb ik ook nog niet eerder gezien. Zie het nut er ook niet direct van in aangezien niet bij elk uitstekend draadje een viltje zit.
Heb je er last van? Zo nee, lekker laten zitten
Heb je er last van? Zo nee, lekker laten zitten
weetikveel!
Het lijkt mij ook dat het er zit om te voorkomen dat een stukje kabel, hoe klein ook, de behuizing kan raken. Al helemaal als er niks over in de handleiding staat zou ik het lekker laten zitten, de terminals zijn zo mooi vrijgelaten dat je er ook geen last van zult hebben.
Klinkt logisch dat van die draden en de behuizing
ik heb het dus maar laten zitten.
Hopelijk duurt het niet al te lang eer ik die MA's heb, aangezien mijn huidige speakers deze Marantz geen recht aan doen.
Hopelijk duurt het niet al te lang eer ik die MA's heb, aangezien mijn huidige speakers deze Marantz geen recht aan doen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H