Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HP] F2420 print niet op Vista laptop

Pagina: 1
Acties:

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 20:05
Een kennis van mij heeft al sinds jaar en dag problemen met haar printer. In feite heeft ze die nooit aan de praat gekregen op haar huidige laptop, en komt ze daar nu mee :P
Hij heeft eens gewerkt op een andere oudere XP laptop, maar hier wil hij no way werken.

Deze OP beschrijft exact hetzelfde probleem als ik heb. Je kan de opdracht geven, die staat dan heel kort in de Print Queue, de printerstatus-window springt even naar boven en de opdracht verdwijnt uit de queue.
Geen reactie van de printer whatsoever.

Halp?

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 20:05
You dissapoint me, T.net :P

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:30

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Is 'ie niet gewoon stuk?

Hier hetzelfde gehad met een HP Deskjet (zou nog best hetzelfde type geweest kunnen zijn) en die printer is ook gewoon het raam uit gegaan.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
HotFix schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:58:
Een kennis van mij heeft al sinds jaar en dag problemen met haar printer. In feite heeft ze die nooit aan de praat gekregen op haar huidige laptop, en komt ze daar nu mee :P
Hij heeft eens gewerkt op een andere oudere XP laptop, maar hier wil hij no way werken.

Deze OP beschrijft exact hetzelfde probleem als ik heb. Je kan de opdracht geven, die staat dan heel kort in de Print Queue, de printerstatus-window springt even naar boven en de opdracht verdwijnt uit de queue.
Geen reactie van de printer whatsoever.

Halp?
You dissapoint me, T.net
Is het T.net die teleur stelt, of is dit toevallig een TS die de regeltjes niet helemaal goed heeft doorgenomen... en zich dat niet helemaal beseft? ;) Als je geholpen wilt worden zal je eerst moeten 'aantonen' wat je eigen inzet is geweest...

In dat topic van HP wordt er ook een mogelijke oplossing gegeven... al geprobeerd? En wat heb je verder zelf al ondernomen en wat heb je daarbij vastgesteld? Je zou de printer bijvoorbeeld kunnen testen op een andere machine waar XP op draait, want daar werkte het voorheen toch wel mee?

[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 03-01-2011 15:18 ]