Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanpasing lengte invoer veld

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 14:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Op een forum waar ik wel eens kom hebben ze een nieuwe optie die verdomt makkelijk is.

Zou leuk zijn als men het op T-net & GOT ook zouden invoeren.

Je klik op het extra streepje onder het tekst veld en je kan door het veld te sleepen, het veld verlengen of inkorten naar gelang je wild, zeer handig bij grote reacties
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GRQyFl4blsA4AaqMf1E9fPER/full.jpg

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:44

Twazerty

AVCHDCoder developer

Als ik een reactie plaats kan ik ieder textarea gewoon groter maken. Standaard feature van firefox denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Twazerty op 30-12-2010 20:30 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Jep, prima voorbeeld van een feature die door de browser afgehandeld mag worden. All webkit browsers ondersteunen het schalen van een invoerveld ook native. Geen lelijke javascript hacks voor nodig :).

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

kan hier met chrome ook, rechtsonderin klikken en vasthouden, ik kan hem dan langer en breder maken :)

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 19:25
Precies. Vooral dat breder maken ziet er mooi uit :P

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mja, voor IE zou het wel leuk zijn, tenzij IE9 die feature al heeft, want dan is het de moeite niet waard.
Maar moet zeggen dat ik het NOOIT gebruik in Chrome. Dus aan mij is de dev-tijd verspilde moeite.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier in Safari zit het al ingebouwd, handig :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Barleone schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:42:
Mja, voor IE zou het wel leuk zijn, tenzij IE9 die feature al heeft
Helaas.. IE9 beta heeft hem niet. Maar met de rest.. elke capabele browser kan dat al.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:06
Ik zie met Firefox (i.t.t. Chromium) niet zo gauw hoe het zou moeten, maar misschien werkt het niet in de Linux-versie (of de Arch-build is raar geconfigureerd), maar ik kan niet zeggen dat ik er ooit echt behoefte aan heb gehad.
Edit: Opera lijkt het ook niet aan te bieden, maar ik zie (niet voor het eerst herinner ik me nu) dat op GoT/Tweakblogs wel het volgende knopje zit: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/maximize.gif

[ Voor 33% gewijzigd door Raynman op 30-12-2010 21:21 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Firefox 4 heeft het iig native. Volgens mij doet 3.6 het niet. FF 3.7 geen idee.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Met *Raynman: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/maximize.gif

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vraag me af of deze featurerequest wel zo zinvol is om twee redenen. De eerste is dat blijkbaar steeds meer browsers het native ondersteunen, en de tweede is, dat je zelf die velden prima groot kan maken door een greasemonkey script of gewoon hardcore met een stuk customcss(tenslotte loop je er pas tegenaan als je wat actiever bent, en zo duur is dat custom css niet in de karmastore :P )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zie ^^ - het lijkt mij ook niet nuttig om hier tijd aan te spenderen nu veel browsers dergelijke functionaliteit al native aanbieden, en we daarnaast ook al zelf een mogelijkheid aanbieden om het tekstvlak te vergroten dmv Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/maximize.gif :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.