Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MS Office 2007 OPK downloaden

Pagina: 1
Acties:

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik ben Microsoft Partner en voor de installatie van MS Office op de PC's van mijjn klanten werk ik met de OPK's van Microsoft.

Nu ben ik de OPK voor MS Office 2007 kwijtgeraakt. Ik kon deze steeds downloaden op de partnersite van Microsoft, maar dit blijkt nu niet meer te werken. Normaalgezien kon ik downloaden vanaf deze pagina: http://oem.microsoft.com/...ntpage.aspx?PageID=565926

Ook via mijn distributeur kan ik de OPK van Office 2007 niet meer bestellen.

Weet er iemand of wij als Microsoft Partner nog ergens de instalaltie CD's voor Office 2007 OEM (in het Nederlands) kunnen downloaden?

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als jij orginele OEM key's hebt kan je toch gewoon elk willekeurige OEM installatie medium gebruiken? dus ook van Usenet? of begrijp ik de vraag verkeerd?

www.degroot-it.nl

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
WimB schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:26:
Ik ben Microsoft Partner en voor de installatie van MS Office op de PC's van mijjn klanten werk ik met de OPK's van Microsoft.

Nu ben ik de OPK voor MS Office 2007 kwijtgeraakt. Ik kon deze steeds downloaden op de partnersite van Microsoft, maar dit blijkt nu niet meer te werken. Normaalgezien kon ik downloaden vanaf deze pagina: http://oem.microsoft.com/...ntpage.aspx?PageID=565926

Ook via mijn distributeur kan ik de OPK van Office 2007 niet meer bestellen.

Weet er iemand of wij als Microsoft Partner nog ergens de instalaltie CD's voor Office 2007 OEM (in het Nederlands) kunnen downloaden?
Al gebeld met Microsoft?

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Is dit dezelfde fout die jij krijgt:
Sorry, the page you are trying to access is not available. You might want to check the URL you've typed to make sure it's correct. Or, if you've reached this page by following a link from our site, we would appreciate an e-mail from you so we can fix the link. Let us know at msoemnet@microsoft.com and we'll get it fixed as soon as possible.
?

Zo ja, dan staat er volgens mij toch echt wel een mailadres waar je dit probleem kan melden :)