Toon posts:

BBG voor Tablets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zouden jullie voor de zomer ook een BBG voor tablets kunnen maken en dan onderscheid kunnen maken in prijsklasse en alles? Na de CES/MWC zal de markt overstroomd gaan worden met A-merk tablets (nu vooral chinese modellen nog). Maar een tablet baseer je niet alleen op prijs.

Misschien nu alvast brainstormen over testen op basis van bijvoorbeeld functionaliteit: ik kan me voorstellen dat een iPad een betere keuze is voor de gamer, de playbook beter is voor zakelijke gebruiker en een Android tablet voor allerlei. Of testen op basis van accuduur (handig als je vooral onderweg wilt gebruiken), schermgrootte (een 7" tab zal wellicht gemakkelijker mee te slepen zijn, maar minder "leuk" voor films/games), gewicht, hardware-features (hdmi-out, usb mass storage), software-features (beschikbare apps, adobe flash support, google maps ondersteuning) etc.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 18:09 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Die staat zeker op de planning :)

Verwijderd

Topicstarter
Tof kijk er zeker naar uit!

Verwijderd

Sorry voor het oprakelen van zo'n oud topic, maar naar aanleiding van de laatste best buy guide:
hoe staat het met de plannen voor een BBG voor tablets? Gezien de huidige marktontwikkelingen lijkt mij de tijd in ieder geval rijp :-)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Deze BBG is inderdaad wat op de lange baan geschoven. Aanleiding hiervoor is dat we in een BBG doorgaans niet de meest recente modellen bespreken, die krijgen immers (indien interessant genoeg) een eigen review. Zoals je wellicht hebt gezien (http://tweakers.net/archieven/tag/tablet#tab:reviews) hebben we het qua reviews de afgelopen maanden nu niet bepaald rustig gehad. Er zijn veel nieuwe modellen uitgekomen, waarvan we diverse hands-ons en reviews hebben gepubliceerd. Deze modellen hebben we voorrang gegeven boven een BBG. Ik verwacht dat we eind dit jaar toekomen aan een roundup van modellen die we nog niet hebben besproken of een BBG van de populairste modellen.