• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ik heb eigenlijk een korte vraag. Welke software gebruiken jullie om winamp te bedienen met je Android toestel? Ik had een iPod en gebruikte iTunes omdat je die remote kan bedienen. Nu ben ik weer terug naar Winamp, omdat ik een Android telefoon heb.

Ik gebruikte altijd Lazik, maar dit programma is van de markt gehaald vanwege copyright issues. Via via heb ik een variant gedownload, maar die is zo instabiel als het maar kan.

Ik was erg tevreden over Lazik:
- Goeie zoekfunctie
- Liet Album Art in beeld zien (niet heel belangrijk, wel leuk)
- Toegang tot de volledige bibliotheek
- Goed te bedienen

Afbeeldingslocatie: http://www.bypops.com/wp-content/uploads/screenshots/small/player_controls.png

Maar die doet het nu dus niet meer. Ik heb uiteraard al wat programma's opgezocht zoals bijvoorveeld deze , maar ben wel heel benieuwd naar jullie ervaring met deze programma's. Welke springen er nu echt uit?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben zelf ook op zoek naar een app zoals JvS.
Moet ook via 3G werken, en dat lijkt het zoeken wat lastig te maken...

Ik zie in het market topic Awaremote voorbij komen, maar kan niet terugvinden of ie via het internet werkt.
http://www.geb-dev.de/index.php/Home.html
edit: die valt dus af: D4NG3R in "Android Market en applicaties - Deel 11"

Edit: Net AjaxAMP geprobeerd, werkt via wifi én 3G/H. Voorlopig daar maar even mee proberen, kijken of het goed bevalt.

edit2: Awaremote lijkt toch te werken via 3G, maar alleen met een IP-adres, met domeinnaam kon ie geen verbinding maken.
edit3: Scratch that, tip: zet geen speciaal teken (zoals een ' ) in de profielnaam, dat maakt het profiel onbruikbaar en zorgt er ook voor dat die niet verwijdert kan worden....

Awaremote lijkt voor mij de beste optie nu :D
@TS: de Pro versie kan de volgende dingen wat de gratis versie niet kan:
# Pro: Media Library (with quick jump to letter)
# Pro: Search songs in Media Library

# Pro: Start / Stop Visualizations
# Pro: Start Winamp from your Phone

Misschien optie voor jou? ;)

[ Voor 172% gewijzigd door Raven op 19-02-2011 13:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoeld aWARemote eigenlijk met max 400 in library bij de gratis versie. Ik heb dik 2000+ nu geladen in Winamp die aWARemote allemaal ziet en afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 20:47
Ben ook opzoek naar zoiets, ga zo meteen ff Awaremote proberen,thanks!

[edit]
@bovenstaande:
Niet bij mij, ik krijg niet het hele alfabet beschikbaar... :(
Op zoek aar andere opties dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Kwabbernoot op 01-04-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashen Shugar schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:13:
Ben ook opzoek naar zoiets, ga zo meteen ff Awaremote proberen,thanks!

[edit]
@bovenstaande:
Niet bij mij, ik krijg niet het hele alfabet beschikbaar... :(
Op zoek aar andere opties dus.
Bedoelde de playlist trouwens.. Fuck die library (heb ik zelf ook nog nooit gebruikt). Je kan ook bij de playlist gewoon zoeken naar artiest of de naam van het nummer.

Ben hem nu al een dik uurtje aan het proberen. Het laden van albumart is een beetje fucked up. Zo kreeg ik verkeerde album art bij mp3tjes en als ik naar de map ga waar dat liedje in staat, zie ik helemaal geen plaatje van wat ik zag staan.

Waar haal ik trouwens hoogwaardige kwaliteit albumart vandaan en hoe voeg ik die art toe aan al mijn mp3tjes. Of moet ik elk liedje in een aparte map zetten met art erbij ofzo..

In de playlist van Winamp op een liedje gaan staan > ALT + 3 en dan artwork .. kan je downloaden in max 200x200 als de database iets vind, maar ik vind de kwaliteit wel heel erbarmelijk laag. Lijkt wel hele lage dpi elke foto.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 16:52 ]