App. gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24
Ik kan helaas niet programmeren, anders had ik het waarschijnlijk zelf gedaan, want heel moeilijk zal deze app niet zijn kwam programmeren, maar misschien bestaal al zo iets. Ik moet het wel aan kunnen passen....
Maar ik zoek een app. waar bij ik het volgende kan doen:

In het begin wil ik verschillende opties kiezen:

1
2
3

Nadat ik dit gekozen heb, (bijv, 1) Wil ik in een nieuw menutje komen, waar ik kan kiezen uit bijv.

A
B

Na die keuze gemaakt te hebben wil ik een lijst te zien krijgen met alles wat zeg maar 1A heeft.
I
II
III
IV

I t/m IV zullen dat lappen tekst zijn van ongv. 1 alinea.

Deze wil ik dan kunnen selecteren (1 voor 1, of natuurlijk select all).

Na dit alles gedaan te hebben, wil ik deze automatisch in word hebben als output. Zodat het als ik bijv. 1AI en 1AIII geselecteerd heb, er zo uit ziet:

1 Blahblahblahblahblahsdfasdfasdfasdfasdfasdf
asdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfa
asdfasdfasdf

2 Blasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdf
asdfasdfasdf asdfasdfasdf

Aangezien ik de namen onder 1234... en abc... I,II,III enzo wil aanpassen, moet het wel een programma zijn die ik makkelijk kan aanpassen...

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel, je snapt dat een google search nogal moeilijk is met zo'n omschrijving ;) Maar hopelijk kan iemand me hier helpen... :?

ps. Sorry voor de wat wazige topic naam en uitleg.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:40
Geweldig. Voor welke programmeertaal?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Dark4ever
DiedX schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:02:
Geweldig. Voor welke programmeertaal?
Maakt me niet uit, gewoon iets waarbij ik, redelijk makkelijk, de opties kan aanpassen en uitbreiden etc.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik moet om een of andere reden gelijk aan Access denken :p

[ Voor 73% gewijzigd door mindcrash op 30-12-2010 16:13 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Dark4ever
mindcrash schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:11:
Gewoon 3 webpagina's maken en aan elkaar knopen? Of is dat een beetje te kort door de bocht ;)
Tja, opzich als ik dat offline zou kunnen runnen prima. Echter zoals ik al zei, snap niks van programmeren... Dus hoopte ik dat als het niet bestond... Iemand het voor mij ff zou kunnen maken (bedoel als iemand die stappen van 123 abc en I II III kan maken. Moet het mij wel lukken door middel van kopie past etc. Het te maken van 1 t/m 100 en a t/m z... (Er moet namelijk een hele hoop data in)....

• Dark4ever
mindcrash schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:11:
Ik moet om een of andere reden gelijk aan Access denken :p
Oke, aangezien ik Access nooit gebruikt heb... Zou jij een basis opzetje kunnen maken, zodat ik dat verder kan uitbreiden?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Wij zijn hier op GoT er niet voor om jou programma's te schrijven. Zoek je iemand die dat voor je kan doen kan je beter een advertentie op http://tweakers.net/aanbod/ zetten.

Lees aub Het algemeen beleid voordat je opnieuw een topic opent.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.