Ik kan helaas niet programmeren, anders had ik het waarschijnlijk zelf gedaan, want heel moeilijk zal deze app niet zijn kwam programmeren, maar misschien bestaal al zo iets. Ik moet het wel aan kunnen passen....
Maar ik zoek een app. waar bij ik het volgende kan doen:
In het begin wil ik verschillende opties kiezen:
1
2
3
Nadat ik dit gekozen heb, (bijv, 1) Wil ik in een nieuw menutje komen, waar ik kan kiezen uit bijv.
A
B
Na die keuze gemaakt te hebben wil ik een lijst te zien krijgen met alles wat zeg maar 1A heeft.
I
II
III
IV
I t/m IV zullen dat lappen tekst zijn van ongv. 1 alinea.
Deze wil ik dan kunnen selecteren (1 voor 1, of natuurlijk select all).
Na dit alles gedaan te hebben, wil ik deze automatisch in word hebben als output. Zodat het als ik bijv. 1AI en 1AIII geselecteerd heb, er zo uit ziet:
1 Blahblahblahblahblahsdfasdfasdfasdfasdfasdf
asdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfa
asdfasdfasdf
2 Blasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdf
asdfasdfasdf asdfasdfasdf
Aangezien ik de namen onder 1234... en abc... I,II,III enzo wil aanpassen, moet het wel een programma zijn die ik makkelijk kan aanpassen...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel, je snapt dat een google search nogal moeilijk is met zo'n omschrijving
Maar hopelijk kan iemand me hier helpen...
ps. Sorry voor de wat wazige topic naam en uitleg.
Maar ik zoek een app. waar bij ik het volgende kan doen:
In het begin wil ik verschillende opties kiezen:
1
2
3
Nadat ik dit gekozen heb, (bijv, 1) Wil ik in een nieuw menutje komen, waar ik kan kiezen uit bijv.
A
B
Na die keuze gemaakt te hebben wil ik een lijst te zien krijgen met alles wat zeg maar 1A heeft.
I
II
III
IV
I t/m IV zullen dat lappen tekst zijn van ongv. 1 alinea.
Deze wil ik dan kunnen selecteren (1 voor 1, of natuurlijk select all).
Na dit alles gedaan te hebben, wil ik deze automatisch in word hebben als output. Zodat het als ik bijv. 1AI en 1AIII geselecteerd heb, er zo uit ziet:
1 Blahblahblahblahblahsdfasdfasdfasdfasdfasdf
asdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfa
asdfasdfasdf
2 Blasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdf
asdfasdfasdf asdfasdfasdf
Aangezien ik de namen onder 1234... en abc... I,II,III enzo wil aanpassen, moet het wel een programma zijn die ik makkelijk kan aanpassen...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel, je snapt dat een google search nogal moeilijk is met zo'n omschrijving
ps. Sorry voor de wat wazige topic naam en uitleg.