Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Waarscheinlijk draait je geheugen nu op 1333MHz 7-7-7-24,handmatig de snelheid en timmings + voltage aanpassen dan werkt het volgens specs.DeathKnight24 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:37:
Ik heb gisteren 4X2GB DDR3 1600 CAS8 geheugen in mijn systeem geplaatst van geil. In het BIOS kwam ik er vervolgens achter dat de default waardes in het bios via SPD op CAS7 staan. Is dit een kwestie van geluk hebben dat ik CAS7 geheugen heb gekregen of betreft het een fout van respectievelijk het geheugen of het moederbord?
Volgens mij heb ik dit geheugen ook ,het zijn latjes van de black dragon serie?
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ik heb in het BIOS 1600mhz geselecteerd. Het is idd Black Dragon geheugen. Ik moet nog kijken of het geheugen ook daadwerkelijk stabiel draait op 7 timings, hij boot er wel mee in ieder geval.Speedy-J schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:59:
[...]
Waarscheinlijk draait je geheugen nu op 1333MHz 7-7-7-24,handmatig de snelheid en timmings + voltage aanpassen dan werkt het volgens specs.
Volgens mij heb ik dit geheugen ook ,het zijn latjes van de black dragon serie?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen