Verwarring t.net feedback polls

Pagina: 1
Acties:

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Beste redeactie,

Zoals sommige users al in de reactie hebben laten weten verwarren zij de huidige poll met de vorige poll. Misschien is het een goed idee om de nadruk op het woord weinig toe te voegen (dik drukken ofzo).

poll: Mag het een onsje meer zijn?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Eens, ik heb er even een lijntje onder gezet. Dank voor het melden :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat heeft ook bijzonder weinig nut meer, gros zal wel op verkeerde hebben geklikt, opties zijn identiek als de vorige (te veel nieuws). In de reacties zie ik 1 appleboy en de rest 'verkeerde klikkers'.

En wat zijn dit trouwens voor een flut opties? Waar zit de core van T.net, tweaking, overklokking, computer gerelateerde zut. Wat hebben 2 freaking games te maken met het nieuws van T.net? :?

Is het soms 'kloot lekker aan de laatste week in het oude jaar' week daar op kantoor?

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 30-12-2010 15:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heb 'm ook verkeerd geklikt, want is wel beetje tegenstrijdig qua resultaat als je dat langs de vorige poll legt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Er hebben voor de wijziging nog maar 200 mensen gestemd ofzo, waarvan 25% voor Apple. Als de rest van de tweakers netjes de pol leest maken die paar extra stemmen voor Apple denk ik niets meer uit.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:02
Lijntjes zijn voor hyperlinks :P Ik heb er al proberen op klikken, zet het dan vet ofzo. Verder ben ik het ook wel eens met SinergyX. Het zijn inderdaad wel flutopties, die poll komt niet echt serieus over, jammer. Alleen al de woorden "Alles rond", hoe vaag kan je zijn? :D

[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 30-12-2010 15:21 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Heb vet en cursief geprobeerd, stond niet echt goed. En de opties zijn exact dezelfde als bij de vorige poll, zodat we de resultaten kunnen vergelijken en gebruiken bij onze prioriteiten voor volgend jaar :)

Verwijderd

:N

Veel meer kan ik er niet over zeggen..,

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02 16:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waar de opties prima pasten bij de vorige poll (teveel aandacht), passen de opties inderdaad eigenlijk niet bij de huidige vraagstelling. Je zou inderdaad zoals SinergyX zegt eerder andere onderwerpen of, beter nog, interessegebieden verwachten. En niet bijvoorbeeld specifieke games..

Begrijp me niet verkeerd, je kunt inderdaad heel leuk de resultaten vergelijken met de vorige poll, ik vraag me alleen een beetje af wat die vergelijking je uiteindelijk gaat vertellen. Want als de huidige trend in de poll doorzet, dan moeten jullie zowel minder als meer over Apple gaan berichten. ;) Toegegeven, het is duidelijk dat Android meer aandacht mag hebben (vorige keer laag, nu hoog) maar dan nog..

poll: We want more! is toch nuttiger om te gebruiken voor een prioriteitenlijstje?

Bovenstaande is natuurlijk op persoonlijke titel geschreven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-02 14:16

koudepinda

Don't Panic

lijkt me verstandig om een poll reset te doen, je krijg nu namelijk nooit meer een correct beeld, en daarmee haal je dus ook het nut van de hele pol onderuit.

En inderdaad de opties. waarom 2 verschillende games (games in het algemeen is goed genoeg) en dan nog een optie "Wetenschap" of iets dergelijks

[ Voor 31% gewijzigd door koudepinda op 30-12-2010 16:18 ]

always bring a towel

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:37:
Begrijp me niet verkeerd, je kunt inderdaad heel leuk de resultaten vergelijken met de vorige poll,
Niet als de meeste mensen verkeerd hebben gestemd omdat men dacht dat de poll gereset was.
Die van mij klopt ook niet dus als je die er dan wel ff af wil halen :P

Want ik wil alle opties BEHALVE meer apple op Tweakers :F

Het was wat beter geweest om eerst een andere poll er tussen te doen om dit te verkomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 16:31 ]

Verwijderd

Ook verkeerd geklikt hier. Al vind ik het wel grappig welk resultaat de poll geeft met al die verwarring _/-\o_

En ik vind dat jullie de suggestie van Brambo84 in 'poll: Mag het een onsje meer zijn?' absoluut moeten opvolgen. Eventueel zelfs enkel dat eerste antwoord overnemen en "ja" en "nee" als andere antwoorden O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 17:07 ]

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:09
Inderdaad verwarrend! Misschien twee verschillende titels. Bijv:

Mag het wat minder?

Waar wil je meer over lezen?

GoT, You have to love it!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Ik stem heel vaak meerdere keren (alhoewel dat waarschijnlijk nooit telt) als m'n cookies verwijderd zijn en dus weer gekozen kan worden... nu dus zelfde optie gekozen als bij de vorige poll :F.

• houseparty
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik heb 'm dus ook verkeerd geklikt.

Deze lijkt gewoon te veel op de vorige. Je ziet in de gauwigheid (bijna) hetzelfde staan en denkt dus dat de poll gereset is..

Beter wordt de poll gewoon overnieuw gedaan. En wordt het duidelijker gemaakt dat er om het tegenovergestelde gevraagd wordt. (Antwoord mogelijkheden shuffelen, direct aangeven dat het een nieuwe poll betreft om verwarring te voorkomen, etc.)

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-02 21:27

SECURITEH

Man of legend.

arnoudwokke schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:24:
Heb vet en cursief geprobeerd, stond niet echt goed. En de opties zijn exact dezelfde als bij de vorige poll, zodat we de resultaten kunnen vergelijken en gebruiken bij onze prioriteiten voor volgend jaar :)
Dan denk ik toch dat het wenselijk is om in het nieuwe jaar beide polls nog een extra keer te houden maar dan met het oog op de opmerkingen die nu zijn geplaatst.
Puur om een correct overzicht te krijgen, iets wat nu helaas niet het geval is.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Hop, nieuwe poll: poll: Oud en Nieuw

Vorige polls waren om ons en de lezers globaal een beeld te geven waarover minder en waarover meer mag verschijnen, maar vooral bij die laatste pakte dat voor sommigen verkeerd uit. Sowieso is een poll hier niet de beste methode voor als je echt een duidelijk antwoord op dergelijke vragen wil.
Pagina: 1