Toon posts:

pc prive-project

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door en over de verschillende treads heen hebben we/jullie het af-en-toe over pc prive projecten en de beperkingen daarvan.
Nu heb ik het geluk zo'n fijne werkgever te hebben die een bedrag voorschiet je gaat in pricewatch zoeken en bestellen, loopt de hcc binnen en blijft er veels te langen koopt nog wat componentjes. In elkaar schroeven bonnetjes mee naar de administratie, gespreid over hoeveel maanden meneer? 36 mnd, u heeft nog ruimte in uw budget dusdat kunt u eventueel later nog gebruiken! :)DAnk u:)
Hoe zit het met jullie? Ik krijg de indruk dat je in bepaalde gevallen kant en klare paketten van bijv. de Vobis in je maag krijgt gesplitst. Is er een sprake van een complot tussen bepaalde wg en Vobis?

Verwijderd

Wij mochten ook zelf samenstellen, alleen nooit gebruik van gemaakt...
Alleen mocht je geen joysticks ofzow kopen...
Voor de rest maakte het niet uit bij welke winkel of hoe... als je maar de bonnetjes inleverden...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:30

Tarin

Just plain weird.

M'n vader kon een pc kopen en dat als renteloze lening declareren, ik weet niet hoeveel maximaal.. maar dat mag wel iedere 3 jaar :9
Ik heb niet zo'n lieve baas (AH)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

zelf de componenten uitgezocht bij graficall, nog wat losse dingen (wielmuis ed) los gekocht "op de hoek".
jaar geleden en systeem nu al verouderd.. :( waah moet er nog twee jaar mee doen }:O

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net