Ik heb sinds gisteren een htc desire, deze gekoppeld aan eerder gemaakt gmail acount, alles gelijk, werkt perfect! Maar omdat het zo'n rommeltje werd in de contacten heb ik op de pc in gmail alle contacpersonen netjes bewerkt en georderd, en vervolgens alle contacten in de telefoon verwijderd. Waarom ? omdat ik alleen de gmail contacten vervolgens op de phone wil. Maar nu synchroniseerd hij niet meer met de contacten, waarschijnlijk omdat het geblokkeerd wordt op één of andere manier omdat hij ze anders ook online zou verwijderen ?? Daar staan ze overigens nog wel, en heb ook een backup gemaakt ( cvs file ) Gmail en agenda werken prima op de telefoon maar contacpersonen niet meer. Acount verwijderen en opnieuw maken wil ook niet, want dan zeurt ie over dat ik nog iets moet instellen onder intstellingen privacy, maar er staat bij mij geen privacy onder instellingen. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij weer synchroniseerd met contacperonen onder gmail ?
en ik zou ook de sim kaart leeg willen maken , niet erg belangrijk, maar nu ik toch een topic open deze vraag er ook maar even bij hoe dat moet.
en ik zou ook de sim kaart leeg willen maken , niet erg belangrijk, maar nu ik toch een topic open deze vraag er ook maar even bij hoe dat moet.