Importeren ongewenste mail van Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 16:22
Hotmail in Thunderbird werkt op zich goed, alleen worden de ongewenste berichten vanuit Hotmail niet geïmporteerd, nu moet ik dus nog steeds regelmatig online kijken bij Hotmail of er toevallig niet gewenste berichten in deze map zijn terecht gekomen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat deze ongewenste berichten geïmporteerd worden in de map ongewenst van TB en ik dus vanuit TB kan beslissen wat wel of niet ongewenst is?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat is niet direct mogelijk aangezien je een POP3 verbinding hebt en deze kijkt alleen maar naar je hoofdmap (Inbox). Aangezien je het Junk E-mail filter ook niet uit kan zetten in Hotmail kun je het dus ook niet voorkomen dat er af en toe wat in terecht komt. IMAP wordt helaas niet ondersteund en volgens mij ondersteunt Thunderbird geen DeltaSync.

Over het algemeen werkt het filter voor mij goed en komt er eigenlijk nooit gewenste mail in de Junk E-mail map terecht. Het aanmaken van contactpersonen en safe lists in je Hotmail account helpt hierbij.

[ Voor 0% gewijzigd door Roady81 op 31-12-2010 11:54 . Reden: spelling :-S ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 16:22
Oké, helaas dan maar. Toch bedankt.
Is toevallig niet een add-on die dit wel kan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aangezien je ze met POP ueberhaubt niet worden aangeboden, heet die add-on 'browser' ;) Zet een directe link naar Hotmail in je favorieten (of pak-em-beet op je bureaublad). Niet heel mooi, maar met gratis diensten zijn er soms beperkingen.

[Google=hotmail imap] geeft mij als een van de eerste hits http://superuser.com/ques...ap-in-mozilla-thunderbird en dan is het simpelweg doorklikken naar http://email.about.com/od...ps/qt/et_free_hotmail.htm :Y)
(Geen idee of het werkt, ik gebruik het niet).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)