Sinds een tijdje heb ik een HTPC thuis draaien, werkt allemaal prachtig, op één probleem na: af en toe valt het beeld en geluid voor een paar seconden uit, en soms valt alleen het geluid even uit. Afhankelijk van het source materiaal gebeurd het vaker, maar ik heb nog geen patroon kunnen herkennen wat daarin precies het verschil maakt. Het probleem doet zich zowel voor als ik de output op 50Hz als op 60Hz zet, hoewel het op 50Hz iets minder lijkt voor te komen.
De drivers zijn recent, tv wordt goed herkend door Windows, het geluid gaat ook over DVI -> HDMI.
Specs:
Windows 7 / XBMC
Jetway MB JNC62K (GeForce 8200) + AMD 5050e
DVI -> HDMI 1.3 kabel (ebay, 1.5m)
Philips 40PFL7605
Ik heb zelf geen idee meer in welke hoek ik het moet zoeken, de enige stap die ik nog kan doen is een andere kabel proberen, hoewel ik betwijfel of het de hardware is. Google geeft me weinig resultaten. Iemand suggesties?
De drivers zijn recent, tv wordt goed herkend door Windows, het geluid gaat ook over DVI -> HDMI.
Specs:
Windows 7 / XBMC
Jetway MB JNC62K (GeForce 8200) + AMD 5050e
DVI -> HDMI 1.3 kabel (ebay, 1.5m)
Philips 40PFL7605
Ik heb zelf geen idee meer in welke hoek ik het moet zoeken, de enige stap die ik nog kan doen is een andere kabel proberen, hoewel ik betwijfel of het de hardware is. Google geeft me weinig resultaten. Iemand suggesties?