Toon posts:

Websites om elkaar uit te dagen op ps3, xbox360 en Wii

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er hier topics op GOT over zouden zijn, maar even nazoeken en het blijkt dat dit dus nog niet het geval is.

Er zijn tegenwoordig websites waar je elkaar uit kan dagen om games (xbox, ps3, wii en pc) te spelen.

zoals:
gamersaloon.com
virgingaming.com (voor de kenners.. dit was voorheen worldgaming.com, maar blijkbaar ziet Richard Branson er wel geld in :9 )
onlinegametournament.nl (Nederlands product)

Ik sta zelf ook geregistreerd op deze sites en ben benieuwd of er ook meer mensen zijn die op deze sites spelen om ervaringen uit te wisselen. Daarbij speel ik voornamelijk met de Wii (mario cart en super smash brothers), maar daar zijn maar weinig tegenstanders voor. Zo kun je op virgingaming alleen maar EA games spelen. En op onlinegametournament zitten voornamelijk gasten die COD, FIFA of HALO spelen.

Misschien dus dat er hier mensen zijn die het ook leuk vinden ??

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 16-01-2011 21:40 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor de Wii/DS kan ik er het nut wel van inzien gezien het enorm omslachtige systeem om vrienden te vinden (elkaar wederzijds een unieke code moeten opsturen alvorens je elkaar kan zien, wat waren die jappen aan het roken toen ze dat verzonnen?). Voor xbox live en PSN zie er echter geen nut voor aangezien je daar iedere speler die je tegenkomt instant kan inviten en je ook gemakkelijk ingame de wereldwijde leaderboards kan raadplegen, vergelijken en spelers daarop kan contacteren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de Wii & DS is het inderdaad een 'verademing' (alleen jammer dat er weinig mensen met een Wii zich daar hebben aangemeld, maar goed.. dat komt ooit wel.. hoop ik) ;)

Verder heeft het wel degelijk meerwaarde voor iemand met een Xbox of PS3.. Je kan namelijk tegen elkaar spelen en daar een geldprijs op zetten .. Dat maakt het juist extra spannend !!
Spreek jij maar eens met iemand af dat hij je geld stuurt als je van hem wint. Deze sites zorgen er juist voor dat dit mogelijk is.

En er worden ook vaak (gratis) grotere game toernooien georganiseerd waarmee je in één keer een leuk (groot) bedrag kan winnen.
Eigenlijk zijn het een soort pokersites, maar dan voor alle games die je online tegen elkaar kunt spelen.
Je moet dus ook wel 18+ zijn volgens mij.