Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickelz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-02-2021
Beste tweakers,

Ik ben ten einde raad... Ik heb werkelijk half internet afgezocht naar een originele/OEM batterij van een Iphone 3G. Ik ben nu al 2x genaaid door zo'n eikel van digitalsonline.nl die maar blijft zweren dat z'n opgestuurde meuk echt is...

Nou als je de verpakking opent en je komt met je vinger naast de QR-tag van de batterij, veeg je het serienummer gewoon weg:S...

Ik peuteren, is het gewoon een sticker die er opgeplakt zit!! :(

Nu al 6 shops benaderd die allemaal dezelfde types aanbieden en pretenderen dat ze echte originele Iphone 3G batterijen hebben. Nou dus niet :+

Ik weet wat een lithium-ion batterij kan doen als het troep betreft, en dat is in de hens vliegen of exploderen (ben een engineer en heb al eens door eigen schuld een verkeerde li-ion batterij gebruikt in een projectje > poef..)

Mijn vraag: Hebben jullie hier ervaring mee? Hebben jullie tips voor mij waar ik gewoon een echte goede iphone 3g batterij kan aanschaffen zonder bang te wezen voor gaten in m'n broek?

www.directfix.com kan me ook niet echt blij maken... :'(

Oja, ik heb de telefoon los gekocht 2 jaar geleden en kan nergens met dat ding terecht voor een officiële reparatie omdat ik dat rotding niet bij een provider heb aangeschaft... |:(

Thanx iedereen!!

//Nick

(P.S : Linkje van die neppe lui van digitalsonline's "originele" batterij)

http://www.digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/BPO-AIP3/tid/621/accu-batterij-voor-apple-iphone-3g-8gb-16gb-origineel.html

[ Voor 8% gewijzigd door nickelz op 29-12-2010 22:02 . Reden: Linkje was niet meegenomen (meh) ]

I am Keen on IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb zelf gewoon een van ebay geplukte batterij voor mijn 3G gekocht, waarschijnlijk ook niet origineel maar hij doet het heel goed :) Ik vraag me af of echt originele batterijen ondertussen niet al lang een deel van hun capaciteit hebben verloren.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickelz
Thanx voor de snelle reacties!
@MPeek : Die site had ik ook al bekeken, maar dit is ook geen originele...

Misschien ben ik een schijterd (komt door de ontploffende nokia-china-shit batterijen), maar hoop toch een originele te vinden.

Of hebben jullie hele goede ervaringen met die andere batterijen? Het zit namelijk zo, ik wil niet dat als ik er niet ben en dat ding ligt aan de lading, dat ik terugkom en m'n huis staat in de hens...:(

I am Keen on IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Lol, bij digitalsonline is de helpdesk ook een 06 nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Apple maakt zelf geen batterijen. Er zijn dan ook geen 'originele' batterijen. Ze komen allemaal uit dezelfde chemische chinese fabriek, er zit alleen een ander stikkertje op...

[ Voor 13% gewijzigd door JackBol op 29-12-2010 22:36 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickelz
Het gaat mij er gewoon om dat ik geen ontploft ding in m'n broekzak heb ;)

Dus iemand ervaringen met die andere batterijen dan?

I am Keen on IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 19:20

KoudeAardbei

Moderator

nickelz schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:45:
Het gaat mij er gewoon om dat ik geen ontploft ding in m'n broekzak heb ;)

Dus iemand ervaringen met die andere batterijen dan?
Ik kan voor je kijken of ik in een 3G nog een accu heb zitten waarvan het logicboard oid kapot is, maar je zoekt denk ik een nieuwe?
Pagina: 1