Negeren is vooruitzien
Voor TFC wel, maar als je daar van verliest, heb je een probleem 
Er zullen er voor CS ook wel zijn, maar het niveau van Quake3 of UT zullen ze zeker niet halen.
Er zullen er voor CS ook wel zijn, maar het niveau van Quake3 of UT zullen ze zeker niet halen.
Verwijderd
Tegen CS Bots spelen is wel stuk anders dan tegen echte personen 
Daarom ben ik gestopt met bots raggen, want ik had paar maand geleden dus botjes om zeep geholpen, en ging toen op internet spelen.
*OOPS* was ff vergeten dat personen toch 3000X zo slim zijn dan die bots
DC
Daarom ben ik gestopt met bots raggen, want ik had paar maand geleden dus botjes om zeep geholpen, en ging toen op internet spelen.
*OOPS* was ff vergeten dat personen toch 3000X zo slim zijn dan die bots
DC
Maar die bots richten wel een 3x zo goed als een gewone speler.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
mijn pod bots werken opeens niet meer met 1.1
..
maar (toen ze nog werkten
) vond ik ze best goed.. ze zijn alleen lang niet zo goed als echte spelers maar toch wel leuk om tegen te spelen, moet je ze wel allemaal op 100% skills zetten..
maar (toen ze nog werkten
Bij mij werkt ie niet meer. Gewoon wachten totdat er een nieuwe realbot uitkomt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bots zijn ideaal om tegen te spelen als je een nieuw level wilt leren kennen. In je eentje door een level lopen is niet leuk, met een paar bots erbij wordt het toch wat interessanter.
Bots zijn ook wel leuk om van stal te halen op een LAN als je met weinig mensen bent (wij laatst met 4 man
).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik heb NNbot, die lullen zelf met elkaar, maf, je kan ze instellen hoe goed ze zijn en zelf scripten om te wat te doen in specifieke situaties.
helaas werkt NNbot niet met CS1.1, werkt wel maar ze hebben dan opeens allemaal een speedcheat.
helaas werkt NNbot niet met CS1.1, werkt wel maar ze hebben dan opeens allemaal een speedcheat.
Pagina: 1