Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Nevermind, het is al gelukt. Door het ontbreken van de gegevens in de xbox live account kon hij niet verder.

[ Voor 91% gewijzigd door IntoDevel op 29-12-2010 20:47 . Reden: Probleem opgelost ]

• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
En wat was het probleem dan? Ik heb zelf ook een paar problemen gehad tijdens het registreren. Maar het leken mij technische mankementen. Via dreamspark kan je als student gratis registreren vond ik wel makkelijk. Wat ik wel onhandig vind is dat je zune marketplace nodig hebt om in de market rond te kijken. Daar mocht de drempel wel lager zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Precision op 30-12-2010 01:27 ]

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:42
Ik heb mij ook aangemeld voor de App Hub, dat ging hier vlekkeloos (begin oktober). Het enigste waarvoor je moet zorgen als je via DreamSpark wilt werken dat je dan hetzelde live id gebruikt.

Ps: er zijn genoeg manieren om door de marketplace te kijken zonder Zune, zie Bing Visual Search als voorbeeld.

• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
Manuel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:30:
Ps: er zijn genoeg manieren om door de marketplace te kijken zonder Zune, zie Bing Visual Search als voorbeeld.
Bedankt voor de tip. Ik kreeg error berichten tijdens het registreren en kwam op pagina's uit die niet de bedoeling waren. Maar dat leek me een tijdelijk mankement.

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?