2 Monitoren en Resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02 09:25
Ik wil dus een 2de scherm aanschaffen , heb nu de LG 24inch Flatron op mn Ati 4890 aangesloten en de resolutie gewoon op 1080p dus 1920x1080 draaien.

Ik wil ivm muziek produceren een extra scherm erbij halen , maar is het nou noodzakelijk dat het 2de scherm ook deze resolutie aan kan ?
En is het evt ook mogelijk dat ik bijv op het 2de scherm een resolutie van 1680×1050 draai en op het eerste scherm 1920x1080 , maar dan wel met de optie om het als 1 scherm te hebben , dus dat je dingen naar het andere scherm kan slepen.

Ik kan dit echt nergens vinden , vandaar mijn vraag.

Iemand hier ervaring ermee ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:50
ProCeela schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:05:
Ik wil ivm muziek produceren een extra scherm erbij halen , maar is het nou noodzakelijk dat het 2de scherm ook deze resolutie aan kan ?
nee
En is het evt ook mogelijk dat ik bijv op het 2de scherm een resolutie van 1680×1050 draai en op het eerste scherm 1920x1080 , maar dan wel met de optie om het als 1 scherm te hebben , dus dat je dingen naar het andere scherm kan slepen.
ja. Je kan je desktop "extenden". Dan heb je 1 grote desktop. Tools als Ultramon maken het vervolgens heel makkelijk om windows over twee schermen te verspreiden.

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-02 14:16

koudepinda

Don't Panic

ja dat kan gewoon
Tenminste ik kan het met een kaart uit dezelfde serie. Dus mag ik aannemen dat het wel kan

always bring a towel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt gewoon meerde resoluties naast elkaar draaien. Ik draai 2560*1600 op m'n hoofdscherm, en 600*800 op m'n tweede schermpje. Gewoon instellen in CCC en klaar. En dat kun je gewoon als extended desktop draaien.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gek genoeg krijg ik bij mijn eerste Google-poging al bruikbare resultaten. Sterker nog, ik weet zeker dat het op GoT ook al eens besproken is.
Dit topic gaat dus op slot i.v.m. opzoekvraag. :)

Dit topic is gesloten.