Suzuki alto...... Dussssss...
In de eerste instantie ben ik het er niet mee eens dat recensenten altijd positief zijn. Dit is natuurlijk onzin. Er zijn zat minder positieve recensies te vinden en het moet uiteraard wel een minimale kwaliteit hebben omuberhaupt gerecenseerd te worden. Ten tweede is de discussie over speakers altijd een hele bemoeiende. Net zoals altijd geldt dat als jij high end audiofiele speakers in je woonkamer hebt staan, iets ander per definitie niet goed is. Dat is ook helemaal niet erg want zo zitten mensen eenmaal in elkaar. Je hebt er niet voor niets specifiek voor gekozen. Zet je vooroordelen even aan de kant, luister even naar de argumenten, en verplaats je in iemand anders die andere dingen belangrijk vindt.
Mijn zoektocht is bij de Minx geëindigd. ik heb nu 3 weken een x300 met 5 min20. Uiteraard bevallen ze mij erg goed. First of all, ik ben geen audiofiel. Ik had een mix van mission speakers en B&W. Ik wil geen grote zuilen in mijn kamer, alhoewel ik weet dat die vaak het beste geluid produceren. Zoals je hier boven hebt gezien, het is moeilijk om iets te vinden wat niet opvalt, maar wel echt goed geluid produceert. Ik heb verschillende opstellingen beluisterd van verschillende merken. Met iemand aan mijn zijde die wel audiofiel is

Ik zou zeggen ga ze luisteren. De enkele speakers zijn niet vol genoeg en missen echt impact. Daarom heb ik voor de dubbele gekozen. Voor mij is film erg belangrijk, ik gebruik nu DSX audyssey pl2 voor de meeste films. Dat maakt mijn versterker er vaak van omdat uiteraard de films die zo opgenomen zijn, zeldzaam zijn. De overgangsfrequentie is echt zeer goed. Oftwel de laag van de sub gaat naadloos over in de mid van de min20. Je hoort een muur ipv verscillende smaken, heerlijk knallen gewoon. De sub heb ik overigens vergeleken met een REL quake van 350 watt en die, serieus, was minder dan de CA, het bereik was wel beter van de REL, maar goed.
ik luister ook veel muziek uiteraard. Op stereo, surround, of neo6, klassiek, jazz en veel house. Het klinnkt gewoon heerlijk. Ik zou zeggen een Audi A6 Quattro ipv een Suzuki alto. Daar waar de 'echte' sets van bv Audio Physic de bentley continental zijn, en het setje van Sony de Suzuki alto.
Kijk maar wat je hiermee doet, maar ik zou je aanraden gewoon te luisteren en je niet te veel aantrekken van 'de echte cracks' want die zullen dit toch nooit tof gaan vinden. ik ben er iig blij mee, en ik kan je vertellen dat er nog veel meer mensen blij mee gaan worden.
ik heb alles in het wit, wat compleet wegvalt imijn interieur. Erg fraai!