Toon posts:

Xfx285 black Y pb/comp pr naar analoge tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een klein tvtje aan me bed staan. En ik vroeg Me af of ik dmv y pb/comp pr kabel die ik bij mij xfx285 black heb gekregen beeld kan genereren op mijn kleine analoge tv voor films in me bed te krijgen.

Ik heb al de 3 scartstekkertjes geprobeert maar die kleuren kloppen niet met de groen blauw rood van de y pb/comp pr stekker.

Ik vroeg me af hoe het dan mogelijk is om Met die stekker beeld op me tvtje te genereren? Dat ik nml ook nog de enige uitgang die ik op me graka heb omdat ik dualscreen.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Mvg Lewishamilton

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43

KneoK

Not in a million lightyears

Je gebruikt nu een component kabel, die verstuurt per kabel een kleur om het even simpel te zeggen, rood, groen en blauw. Wat je wil aansluiten is composiet, daar worden alle kleuren door dezelfde kabel gestuurd, de gele, de witte en rode zijn voor stereogeluid.

Dit ga je nooit voor elkaar krijgen zonder peperdure component/composiet converter maar als het goed is heb je ook s-video en composiet output:
Integrated SD and HD TV Output World-class TV-out functionality via Composite, S-Video, Component or
DVI connections.
Even het goeie stekkertje zoeken dus.