Direct Messages, voor mij een belangrijke communicatie tool binnen de t.net portal. Ik zie mijzelfs als een groot gebruiker; folder bevat 1856 discussies, met totaal 28.534 berichten. En wil graag enkele verbeterpunten aandragen:
• Berichten markeren "als gelezen" (van meerdere berichten tegelijk)
• Beter inzicht in bericht/chat-sessie. Dat is een puinhoop; zie mijn inbox - de titel/onderwerp van de DM moet misbruikt worden om berichten terug te vinden. Functie als tags ofzo zou ideaal zijn.
• Soort van filters en optie om de berichten te sorteren (datum/poster/starter etc.)
• Opbouw / indeling is onoverzichtelijk, berichten zijn niet terug te vinden (zoek functie ontbreekt?)
• Mogelijkheid om berichten uit een sessie te quoten is errrug wenselijk
• Volgorde en datum standaard bericht; Indien sessie vanuit inbox benaderd wordt begint deze bij bericht 1, zie liever het laatst ontvangen/verstuurd bericht
• Aantal $users beperkt tot 10 - ik weet de rede, ik weet de oorzaak, ik weet de voorwaarden blahblah toch is 10 man weinig

• Eenvouwdiger archiveren van berichten; bijv. door filters dat ik de t.net berichten op een andere folder laat binnenkomen etc.
• Had ik quoten al genoemd

• Zoek functie, zie maar eens een bericht of sessie terug te vinden - rampzalig
• de 'nostyle' functie werkt niet bij H1 etc.werkt overigens wel bij preview van bericht

code:
1
| [h1=nostyle]asdf[/h1] |
Al vast bedankt voor de aandacht,
en sterkte Tino
[Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 06-01-2011 08:47]
ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards