Toon posts:

Dvd speelt niet af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Wij hebben thuis een sony dvd speler met een ingebouwde recorder erin, wat de precieze benaming voor het apparaat is weet ik niet. Het type nummer kan ik even opzoeken.

De situatie is dat alles goed is aangesloten (TV, geluid, dvd enz ) en alles werkt naar behoren behalve 1 ding niet meer.De kabels zitten er allemaal vast en goed in. Geluid hebben we via een versterker en televisie hebben we digitaal van ziggo met zo'n humax kastje+ smartcard.

Als je normaal digitaal tv aan het kijken bent en je wilt dan een dvd afspelen hoef je alleen maar op play te drukken en dan ploep kwam hij er in 1 keer voor.
Maar op 1 of andere manier gebeurd dat niet meer. Wat instellingen betreft hebben we niks veranderd.

Weet iemand raad?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
En als je naar het kanaal/uitgang klikt waar de speler op zit heb je dan beeld of niet? Hoe zit het ding aangesloten?

Verwijderd

Staat de DVD Recorder op DVD modus of HDD modus? Dat gaat bij mijn Sony DVD Recorder nog wel eens fout.

Verwijderd

Topicstarter
wagenveld schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:02:
En als je naar het kanaal/uitgang klikt waar de speler op zit heb je dan beeld of niet? Hoe zit het ding aangesloten?
Ja dan hebben we wel beeld, dan moeten we op de afstandbestandieng naar een andere bron zappen.

De dvdrecorder staat op dvd modus.