Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Graag wil ik jullie advies bij mijn keuze om een netbook aan te schaffen.

Nu zit ik te twijfelen tussen de hp mini 110-3150ed & de Hp mini 210-1060sd

Beide hebben een harde schijf van 250 gb en werkgeheugen van 1 gb (uitbreidbaar naar 2gb)
qua accu hebben beide 6 cell li-Lon.

ik heb alleen de keuze uit deze 2 laptops aangezien ik het niet in de winkel ga kopen.
Weet er iemand welke laptop recenter is uitgebracht?

Alvast bedankt,

jatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In de pricewatch is te zien dat de Hp mini 210-1060sd net wat sneller is (andere videochip, snellere harddisk, Intel Atom N450 enz). Ook staan daar nog geen prijzen bij, lijkt me dat die dus nieuwer is (had je zelf ook wel kunnen vinden)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is niet bijster moeilijk de specificaties te vinden. Mini 110 en Mini 210.

Verschillen o.a. in glossy/antiglare scherm, 5400/7200RPM schijf en wel/geenWiFi-n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
ik heb de specificaties bekeken, maar weet niet wat ik wel moet vertrouwen of niet.
op internet las ik dat de Hp mini ddr 3 geheugen gebruikt en dat het een 1,66 GHz Intel Atom-processor N455 heeft.

op de bovenstaande post van de hp site staat er echter wat anders.
wel heeft de mini 210 bluetooth maar dat kan ik verwaarlozen bij mijn keuze.

iets wat me kan overtuigen. datum kan ik ook niet vinden welke recenter is.

Marzman zegt dat er geen prijzen voor de 210 staan in de pricewatch, op een andere site zijn er testen te vinden over de 210. over de 110 staat er alleen dat hij is toegevoegd op 20 november 2010

http://nl.hardware.info/reviews/1695/test-hp-mini-210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er zijn zeer veel HP Mini modellen. Met wat men op "het internet" zegt moet je heel erg uitkijken. In juni stond er een aanbieding bij de MediaMarkt voor een modelletje 110-1150ED waar in de advertentie stond dat er een Atom 450 processor in zat en een 6 cels accu. In de specs bij HP vond ik dat er een Atom 270 in zat en in de winkel ontdekte ik dat er een 3 cels accu bij zat. Vooral door dat laatste vond ik de aanbieding niet zo interessant meer. Ze hebben me toen als alternatief een 210-1070ED voor dezelfde prijs aangeboden die wel een 450 processor en 6 cels accu had. Enige nadeel is dat die 110 een anti-glare scherm had en de 210 een glossy scherm heeft waarvan ik nu weet dat dit waarschijnlijk mijn eerste en laatste glossy scherm is.