Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja echt, en ik snap er niets van. Lijkt alsof enkel bij Firefox gebeurd. Heb een MBP i5 mid 2010, werk eigenlijk altijd op de nVidia kaart. Zou dit een grafisch probleem zijn?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3V2S3t0b2I0F2M0z1t2t/Schermafbeelding%202010-12-28%20om%2020.25.29.png

Komt totaal random voor, verschillende sites, soms horizontaal en deze keer verticaal.

Zie screenshot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
lijkt me dan een driverprobleem, anders kreeg je het niet op een screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verdwijnt het als je firefox herstart en dezelfde pagina nogmaals bekijkt?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He, ja dat lukt... Als ik er overheen scroll beetje snel, heen en weer, dan zie ik dat het enkel in het midden van het scherm 'verspringt'.

Bovenin het scherm is het wel scherp.

edit: Verdwijnt dus niet..!

Heb wel drivers geïnstalleerd, namelijk iets van nVidia CUDA..... Zou dat een issue kunnen zijn?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Jeroen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-02 10:56
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:35:
He, ja dat lukt... Als ik er overheen scroll beetje snel, heen en weer, dan zie ik dat het enkel in het midden van het scherm 'verspringt'.

Bovenin het scherm is het wel scherp.

edit: Verdwijnt dus niet..!

Heb wel drivers geïnstalleerd, namelijk iets van nVidia CUDA..... Zou dat een issue kunnen zijn?
Heb het zelf ook. Maar dan alleen op de homepage van Tweakers. Komt waarschijnlijk door dat enorme Flashding van de Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het inderdaad Flash is die dit veroorzaakt kan je misschien eens kijken naar:

http://clicktoflash.com/

Dit Mac programma'tje blokkeert in eerste instantie alle Flash onderdelen, tenzij je er op klikt, en dan wordt het onderdeel waar je op klikt tot leven geroepen.

Misschien helpt het, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ervaar het nu inderdaad ook veel bij Flash...

Ga dit programma proberen! Bedankt :)
Pagina: 1