Toon posts:

Foto's ASUS K7V online!

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op speciaal verzoek van Vince heb ik vanmiddag even foto's gemaakt van de K7V. Ze staan nu dus online, zie onderstaande link. Waarschuwing vooraf: de plaatjes zijn niet verkleind, dus het zal een beetje langzaam gaan bij modemers ;)
http://www.outdare.net/users/jdaal /

En natuurlijk kun je me altijd mailen/icq'en voor vragen!

Verwijderd

Ziet er erg goed uit allemaal, Bravooo Man, en mooi verzorgt.

Hoe gaat het met de temperatuur in de kast? Ik heb de HX-08 van Aopen, en heb inde achterkant een gat geknipt in de kast, een outtake fan geplaatst, en inhet vooronder heb ik netjes wat extra gaatjes geboord in het plastic front, en een intake-fan, voor de airflow.

Verwijderd

Topicstarter
thnx harry! :)

ik moet ff op voorhand zeggen, dat ik (nog) niet veel ervaring heb met het 'tweaken'. Dus van koeling plaatsen heb ik nog geen kaas gegeten. Ik ben echter wel geinteresseerd en operaties liggen in de pijplijn :)

Maar volgens Motherboard Monitor is de temperatuur van de cpu 30 graden. De temperatuur in de kast heb ik niet gemeten. Ik neem aan dat dat gewoon met een termometertje gaat?

Verwijderd

Is dat niet 30 graden voor de temperatuur van je moederbord?

MM draait de zaak default om. Voor je proc moet je ook een sensor kabel aansluiten. En die zie ik zo niet.

Verder erg mooie foto's. Compliment!

Verwijderd

mmmmm lekker m&m's en oja mooie strakke foto's ;)

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Heel, heel erg bedankt. Onwijs cool, opvallend dat de dozen van de grafische kaarten altijd mooie plaatjes bevat en ze voor de moederborden een groene doos verzinnen. Vreemde marketing bij Ausus (maar dat doe meer bedrijven volgens mij) ;).

Ik heb ze bij CTW meteen ff gewaarschuwd, want het is toch raar de hardware.nl ze kan leveren en ctw niet, Doen ze daar toch iets niet goed volgens mij (terwijl het een heel goed bedrijf is).

Verder heb je trouwens een mooie kast, welke is dat?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Ehhm, FF iets anders : Vette kast. Welke is dat? Zou ik graag een linkje van zien (kan dat?)

Verwijderd

Topicstarter
De kast is een AOpen HQ08
http://www.aopen.nl/products/housing/hq08.htm
en een review bij Hardwareinfo

Sake:
Volgens mn bios is de temperatuur van mn moederbord 33 graden. Dit geeft MM ook aan. Het zal dan wel de temperatuur van mn mobo zijn :)

en ViNcE:
is idd een beetje vreemd. Maar volgens mij is de k7v over het algemeen nog niet goed leverbaar. Bij de Pricewatch zijn er nog steeds niet veel bedrijven die hem leveren.

en idd, lekkere m&m's :) en helaas al op :'(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Ziet er gezellig uit bij jou.. :)
Wat voor toren is dat wat je daar hebt?
300W BigTower?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Heh... sorry, had de verdere posts niet gelezen, nu wel.. :)

Verwijderd

Bravoman, moet je even in je boekje kijken, daar staat een platte grond met de aangegeven sensoren!
Waarom gebruik je niet de AsusProbeII, die staat op je CDROM van Asus, die is te vetrouwen.
Of anders ff downloaden bij Asus.
http://dit.is/super7

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:22
In het onderste uitbreidingsslot zit een Asus kaartje. Wat is dat?

Verwijderd

keb die foto's al een tijdje niet gezien maar ik denk een usb expansie slot kaartje...

Verwijderd

Topicstarter
yep, je hebt gelijk Ghz_. Het is een uitbreidingsslot voor 2 extra usb sloten, bovenop de 2 standaard sloten.
Pagina: 1