Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op het moment aan het overwegen om een thuisbioscoopsysteem aan te gaan schaffen.
Gezien ik nogal een sony freak ben, wil ik hoe dan ook een een systeem van sony.

Op het moment heb ik een bravia toestel en een PS3 waarvan ik graag het geluid over een 5.1 set wil laten spelen. Is de mogelijkheid er om via HDMI ook het geluid van de digitale zenders over het systeem te spelen?

Kan iemand mij helpen bij het maken van deze keuze. Het bedrag moet niet te hoog zijn, heb al diverse opties bekeken:

- STR-DH510 (alleen ontvanger)
- HT-DDWG800 (ontvanger + luidsprekers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is niet te hoog?200? 500? 5000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan het setje te zien wat hij erbij zegt, tussen de 250-500 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Sowieso een beetje een aparte TS als je het mij vraagt. Want een shorlist hebben waarvan het ene apparaat een hele kant-en-klare set is en het andere apparaat alleen een receiver is, is ook wat apart.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat erom dat ik op zoek ben naar een Sony thuisbioscoopsysteem (receiver + luidsprekers).

Het liefst wil ik een receiver van Sony met luidsprekers daarbuiten gelaten, indien er een receiver (Sony), met daarbij ook luidsprekers, wordt aangeboden vind ik dit ook prima zolang de kwaliteit van het geluid daar niet onder lijd. Het bedrag wat ik ongeveer uit wil geven aan een receiver ligt tussen de 200,- en 300,-. Luidsprekers kunnen dan op latere termijn nog aangeschaft worden.

Ik wil graag jullie mening voor aanschaf van een goed (prijs/kwaliteit) systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:01:
Ik wil graag jullie mening voor aanschaf van een goed (prijs/kwaliteit) systeem.
Koop geen Sony :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat adviseer je dan om aan te schaffen bij de volgende apparaten:

- Sony LCD: KDL-37EX500AEP
- Sony PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Zolang die apparaten gebruik maken van standaard connectiviteit zoals HDMI of SP/DIF maakt het niets uit wat je er op aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:20

BrammT

The one and only!

Als je er echt maar zo weinig geld aan uit wilt geven, is een pricewatch: Logitech Z-5500 Digital dan niet wat voor je?

Dan kun je doorsparen voor een fatsoenlijke reciever (Onkyo,Marantz,etc)

En een fatsoenlijk setje luidsprekers.

;)

[ Voor 16% gewijzigd door BrammT op 29-12-2010 13:24 ]

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

frickY schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:22:
Zolang die apparaten gebruik maken van standaard connectiviteit zoals HDMI of SP/DIF maakt het niets uit wat je er op aansluit.
Behalve als je het aantal afstandsbedieningen wilt reduceren. HDMI-CEC (bravia link) van sony werkt namelijk alleen met sony apparaten. (dus dat de tv automatisch naar het receiver kanaal gaat en de uit knop van de tv ook de receiver tegelijk kan uitschakelen enzo, en volume controle)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:35:
[...]

Behalve als je het aantal afstandsbedieningen wilt reduceren. HDMI-CEC (bravia link) van sony werkt namelijk alleen met sony apparaten. (dus dat de tv automatisch naar het receiver kanaal gaat en de uit knop van de tv ook de receiver tegelijk kan uitschakelen enzo, en volume controle)
Dit is ook een van de redenen waarom ik het liefst voor een sony receiver ga, d.m.v. bravia sync kan ik sony toestellen (welke over bravia sync beschikken) met 1 afstandsbediening bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:01:
Het bedrag wat ik ongeveer uit wil geven aan een receiver ligt tussen de 200,- en 300,-. Luidsprekers kunnen dan op latere termijn nog aangeschaft worden.
Wat wil je met alleen een receiver zonder speakers? Dus wat is het budget voor de receiver én speakers?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR1986 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:10:
[...]

Wat wil je met alleen een receiver zonder speakers? Dus wat is het budget voor de receiver én speakers?
Ik heb op het moment twee speakers staan, en wil op wat latere termijn nieuwe speakers aanschaffen. Het bedrag wat ik uiteindelijk wil besteden aan een receiver en speakers zal rond de 600,- zijn, tenzij dit bedrag te onrealistisch is.
Pagina: 1