Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een mooie tablet en ben op internet de Malata Zpad tegen gekomen. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan bestellen? Ik heb overal gezocht, maar heb nergens een goede (lees betrouwbare) leverancier kunnen vinden. Dan heb ik het over de uitvoering met een capacitive touchscreen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het zou handig zijn als je wat meer informatie geeft over het ding, en wat je zelf al gevonden hebt. Verder verplaats ik je topic even naar het juiste subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over deze tablet:
http://micgadget.com/8895/malata-zpad/#

Heb zelf nog geen site kunnen vinden waar ik hem zou willen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:05

CeesKees

I rest my Kees

Hier?

http://www.houseofdap.com...h-10-1-16gb-in-stock.html

En met de huidige dollarkoers komt het op zo'n 450-500 euro.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:39
Men vraagt het gewoon aan hen : http://www.malata.com/en/Contactus.aspx

Het is duidelijk een Chinese fabrikant. En ik denk niet dat je deze in de Benelux zomaar zult kunnen kopen. Dus misschien hen even een mail sturen met de vraag waar je deze online kan kopen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind je OP bijzonder bondig. Ik snap niet goed wat je wilt bereiken met dit topic. Je geeft aan een betrouwbare partner te zoeken, maar geeft hiervoor niet aan aan welke kenmerken deze partner zou moeten voldoen om betrouwbaar te zijn. Ik ben een beetje bang dat het op deze manier een beetje een dumpplek voor linkjes gaat worden. Wat heb je zelf al gevonden en waarom zijn die shops niet betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:15:
Ik vind je OP bijzonder bondig. Ik snap niet goed wat je wilt bereiken met dit topic. Je geeft aan een betrouwbare partner te zoeken, maar geeft hiervoor niet aan aan welke kenmerken deze partner zou moeten voldoen om betrouwbaar te zijn. Ik ben een beetje bang dat het op deze manier een beetje een dumpplek voor linkjes gaat worden. Wat heb je zelf al gevonden en waarom zijn die shops niet betrouwbaar?
Nu ik het nalees heb je helemaal gelijk. Ik doelde meer op webwinkels waar jullie onder andere goede ervaringen mee hebben gehad. Ik ben zelf niet zo'n fan van dingen op buitenlandse websites bestellen en was benieuwd of jullie een paar goede tips hadden qua websites. Iemand toevallig een nederlandse leverancier gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan hem leveren, maar waarom kijk je niet naar een POV tablet die bijna hetzelfde is en gewoon te koop in NL.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kiddyl schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:46:
Ik kan hem leveren, maar waarom kijk je niet naar een POV tablet die bijna hetzelfde is en gewoon te koop in NL.
De POV tablet bevat minder geheugen en ik vind de afwerking van de zpad wat mooier. Ik heb geruchten gehoord dat the phone house vanaf 15 januari de ZPad gaat leveren. Tegen welke prijs zou jij deze tablet kunnen leveren?
Pagina: 1