Op Thursday 15 March 2001 22:52 schreef RobiNET Online het volgende:
oke guys, tenks dat jullie me niet hebben afgezeikt over mijn uitlatingen t.a.v. RSI!

, maar op normale wijze commentaar hebben gegeven!!
Trouwens, sterkte nog met je pijn enzow!
waarom afzeiken
maare nog ff over RSI, wat mij opvalt aan de mensen di ePC RSI hebben (dus niet mensen zoals de vader hier van het sleutelen) is dat ze altijd alles volgens het boekej van de ARBO doen, stoel hoog, rug recht, zoveel graden blablabla
ik zit ook al vanaf de atari 800 XL op een toetsenbord te meppen en heb er nooit last van, ik zit op de meest relaxte manier achter me bureau, stoel op ze laagst, monitor naar beneden gericht, toetsenbord links van me, leuning helemaal naar achter, ik zit nooit meer als 5 minutne achtereen in dezelfde houding te typen etc etc etc
ik blijf er gewoon bij dat de sleutel is om gewoon te varieren, houding, positie, alles
alleen dat 'ziek vieren' daar ben ik het niet helemaal mee eens, me nicht die is eigenlijk grafisch ontwerpster, maar kan door de RSI dat werk niet meer doen, ze had een tijdje terug zelfs moeite met de telefoon aan haar oor houden, das gewoon niet leuk meer.
maar bureau maakt niet zoveel uit hoor, al sie maar de jusite hoogte heeft, verder is de stoel wel heel belangrijk, en natuurlijk je houding, zorg dat je gamehouding ontspannen is en du sgeen geforceerde positie voor je lichaam, liefst idd dat zoals FatalError zegt, je je ar vanaf je elleboog op he tbureau kan laten rusten