Daar hebben we
Waar hoort mijn topic? voor; al ben je nog zo scheel van 't lezen, dit maakt het je wel heel makkelijk

Dit is een
scriptrequest en daar doen we hier niet aan
Kan iemand even...? -> Daar doen we hier helemaal niet aan. We willen je best, als je een concreet probleem hebt, in de juiste richting wijzen maar we zijn geen LOI
Neem onze
Quickstart eens door en lees wat we verwachten van een topicstart (en wat er dus allemaal "mankeert" aan de jouwe). Verder wil ik je vragen,
als je weer een nieuw topic opent om relevante(!) snippets code te plaatsen (en dus geen script van 1500 regels te dumpen maar je te beperken tot de kern van je probleem) en je probleem concreet te beschrijven. Vage omschrijvingen als "een swishprobleem" en "Via de help kom ik er niet uit." hebben we hier niets aan en onze glazen bol is stuk. Beschrijf je probleem exact, vermeld eventuele foutmeldingen/codes, beschrijf wat er niet lukt, wat er gebeurt en wat je verwachtte dat er zou gebeuren etc. Maar goed, dat staat ook, min of meer, in onze voorgenoemde Quickstart.
Desalniettemin van harte welkom op GoT en een leuke tijd gewenst hier
[
Voor 39% gewijzigd door
RobIII op 28-12-2010 21:13
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij