Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Swishmax] url van andere website invoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en hoop dat ik goed post aangezien ik beetje scheel kijk van al het lezen over een swishprobleem waar ik mee zit.

Ik zoek eigenlijk een werkend voorbeeld hoe ik nu een externe link in swish kan zetten. Via de help kom ik er niet uit. Of iemand die me stapsgewijs het wil leren in het nederlands graag.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als ik zoek met Google kom ik hierop uit: http://www.swishzone.com/...tion=detailed&link_id=214

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die kende ik al wel. Maar ik wil een url uit een andere website weergeven in/op een plek binnen mijn website.

Als voorbeeld deze: http://www.bookingcalenda...ar.asp?year=2011&id=22155 en dan dus in swishmax.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:22:
Ik ben nieuw hier en hoop dat ik goed post
Daar hebben we Waar hoort mijn topic? voor; al ben je nog zo scheel van 't lezen, dit maakt het je wel heel makkelijk ;)
Ik zoek eigenlijk een werkend voorbeeld hoe ik nu een externe link in swish kan zetten.
Dit is een scriptrequest en daar doen we hier niet aan ;)
Of iemand die me stapsgewijs het wil leren in het nederlands graag.
Kan iemand even...? -> Daar doen we hier helemaal niet aan. We willen je best, als je een concreet probleem hebt, in de juiste richting wijzen maar we zijn geen LOI ;)

Neem onze Quickstart eens door en lees wat we verwachten van een topicstart (en wat er dus allemaal "mankeert" aan de jouwe). Verder wil ik je vragen, als je weer een nieuw topic opent om relevante(!) snippets code te plaatsen (en dus geen script van 1500 regels te dumpen maar je te beperken tot de kern van je probleem) en je probleem concreet te beschrijven. Vage omschrijvingen als "een swishprobleem" en "Via de help kom ik er niet uit." hebben we hier niets aan en onze glazen bol is stuk. Beschrijf je probleem exact, vermeld eventuele foutmeldingen/codes, beschrijf wat er niet lukt, wat er gebeurt en wat je verwachtte dat er zou gebeuren etc. Maar goed, dat staat ook, min of meer, in onze voorgenoemde Quickstart.

Desalniettemin van harte welkom op GoT en een leuke tijd gewenst hier ;) :w

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 28-12-2010 21:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.