aangevinkte nummers synchroniseren met ipod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Mijn vriendin heeft een ipod nano en heeft urenlang in haar afspeellijst nummers aan/uitgevinkt waarvan zij wilde dat alleen die nummers op haar ipod nano gezet worden.

Echter werkt dit niet zo in itunes. Het geeft alleen aan welke nummers er binnen itunes zelf afgespeeld worden volgens mij. Ik weet helemaal niets van itunes en mag me met dit rampenprogramma bezighouden om het voor haar op te lossen...

Naar wat ik gelezen heb is het het handigst dat je een aparte afspeellijst maakt ofzo voor je ipod en alleen die synchroniseert?

Hoe kan ik er toch voor zorgen dat alleen de nu aangevinkte liedjes op haar ipod nano komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is kan je alle geselecteerde nummers kopieëren, vervolgens maak je een nieuwe afspeellijst aan, daar plak je alle nummers en heb je dus alle nummers die je vriendin wilt in een afspeellijst staan.

Koppel de Ipod aan de computer en selecteer alleen de afspeellijst met de nummers om te synchroniseren, vervolgens heb je alle geselecteerde nummers op de ipod staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet ten eerste bij de eigenschappen van je i-device het handmatig synchroniseren aan, dan vink je alles in de library aan en sleep je naar je i-device, even synchronisatie afwachten, en klaar is Shodan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha niets rampen programma de vriendin van Shodan heeft het gewoon fout gedaan :D
Het moet idd zoals sethe123 zegt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Donstil schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:39:
Haha niets rampen programma de vriendin van Shodan heeft het gewoon fout gedaan :D
Het moet idd zoals sethe123 zegt.
Ja excuseer mijn frustraties ;) Ik had alleen de naieve gedachte dat iets dat door apple wordt gemaakt zelfs door mijn vriendin zonder handleiding te snappen was.

Even voor de duidelijkheid, hoe sleep ik alleen de aangevinkte files, ofwel hoe selecteer ik alle aangevinkte files en kopieer ik alleen die files naar de ipod / afspeellijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Shodan schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:20:
[...]

Even voor de duidelijkheid, hoe sleep ik alleen de aangevinkte files, ofwel hoe selecteer ik alle aangevinkte files en kopieer ik alleen die files naar de ipod / afspeellijst?
Klik op het vinkje in de regel om op vinkje aan/uit te sorteren, klik op het eerste liedje, druk shift in op het toetsenbord, selecteer het laatste liedje en slepen maar?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Andere optie: maak een smart playlist aan en laat die selecteren op al dan niet aangevinkt. Zeg tegen de iPod dat alleen die playlist moet synchroniseren en klaar ben je. Heeft ze het dus niet allemaal voor niets gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Harm schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:59:
Andere optie: maak een smart playlist aan en laat die selecteren op al dan niet aangevinkt. Zeg tegen de iPod dat alleen die playlist moet synchroniseren en klaar ben je. Heeft ze het dus niet allemaal voor niets gedaan. :)
Kijk dat lijkt me een goede. Morgen eens proberen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Er zijn toch gewoon 2 opties in iTunes: handmatig kopieren en automatisch synchroniseren. Alleen moet je wel consequent blijven en alle instellingen goed hebben staan in de help wordt het gewoon uitgelegd :)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1