Hallo, is het mogelijk om windows 7 te installeren via een externe hardeschijf?
Ik wil ook graag weten hoe het dan moet thx ^_^
Ik wil ook graag weten hoe het dan moet thx ^_^
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 12:46 ]
Wel de inhoud van de image erop plaatsen en niet de image zelf he!Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:45: daar de image op plaatsen en zorgen dat je hdd herkend word bij booten?
Enigszins. USB sticks kunnen zich voordoen als superfloppy of als usb hdd. De eerste variant heeft feitelijk geen partitie tabel en heeft dus maar een volume ter grote van de stick. Bij de tweede variant heb je een partitietabel en eventueel mbr en zijn dus ook meerdere partities mogelijk. 'Vroeger' kon niet elke bios met elke variant om gaan qua booten, tegenwoordig speelt dat een stuk minder.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:45:
Is toch niks anders dan wat je zou doen met een usb stick? Of ga ik iets te kort door de bocht
De rekening valt vanzelf op je deurmatthesinsher schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:46:
Okay, dank u allen ^_^
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq