bij bol.com. is dit een foutje van de site of is hij echt zo goedkoop!!!
http://www.bol.com/nl/p/c...00000009899821/index.html
http://www.bol.com/nl/p/c...00000009899821/index.html
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ach bestellen en dan zien we wel verder bedoel kan hem altijd nog annulerenOuterspace schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:57:
Persoonlijk zou ik gaan voor 1999,- ipv 999,-. Vergelijk de prijzen maar eens: http://www.bol.com/nl/l/c...5/N/4289688200/index.html
Ik zou daarom eerst bellen met bol.com, voordat je gaat bestellen.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 28-12-2010 13:04 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Dat klinkt positiefracoon schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:00:
Net even met bol.com gebeld en de prijs klopt inderdaad.
Hou ons op de hoogte !Haazzz schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:08:
Net besteld en betaald, echter krijg ik een leuke melding.
De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist:
* Helaas ging er iets fout bij het verwerken van de aanvraag. Kies alstublieft een andere betaalmethode.
Echter het geld is wel al leuk van mijn rekening geschreven! Dat wordt bellen!!
Dat had ik ook wel verwacht, maar verder als iemand hierboven zegt ik heb gebeld en het is correcte prijs.maxietheboss schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:09:
Nou ik heb de bestelling op acceptgiro geplaatst. Nu maar hopen dat die ook echt komt voor de vermelde prijs. Heb ook even de algemene voorwaarden doorgespit en heb er niet echt heel veel in kunnen vinden behalve dit stuk.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door AP3X op 28-12-2010 13:25 ]
Verwijderd
If it's too good to be true, it probably is.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:12:
"Als je twijfelt of zou moeten twijfelen of een prijs klopt, kan je de winkel niet aan die prijs houden als het een vergissing blijkt te zijn. In zo'n geval mag de winkel de koop dus wèl annuleren."
http://www.consuwijzer.nl...elding_door_een_webwinkel
Ben benieuwd of Bol die dingen gaat leveren voor 999 euro
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 13:19 ]
Ik heb mijn order in ieder geval geplaatst. Ik verwacht er niks van en ik weet eigenlijk toch wel dat ze hem annuleren, ik zou me alleen wel kapot lachen als ik hem echt voor die prijs krijg.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:12:
"Als je twijfelt of zou moeten twijfelen of een prijs klopt, kan je de winkel niet aan die prijs houden als het een vergissing blijkt te zijn. In zo'n geval mag de winkel de koop dus wèl annuleren."
http://www.consuwijzer.nl...elding_door_een_webwinkel
Ben benieuwd of Bol die dingen gaat leveren voor 999 euro
Net contact gehad, alles genoteerd, krijg mijn geld binnen 3 weken terug, jippie...Haazzz schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:08:
Net besteld en betaald, echter krijg ik een leuke melding.
De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist:
* Helaas ging er iets fout bij het verwerken van de aanvraag. Kies alstublieft een andere betaalmethode.
Echter het geld is wel al leuk van mijn rekening geschreven! Dat wordt bellen!!
[ Voor 33% gewijzigd door maxietheboss op 28-12-2010 13:21 ]
Verwijderd
Dan zit je voor de grap leuk met de rompslomp vooraleer die 999 euro terug op je rekening staat, tof heReleases schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:19:
Je zou hem eigenlijk gewoon moeten bestellen voor de grap, het is dat ik even geen 999 euro heb liggen.
Ook een manier van sparen toch ?.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:20:
[...]
Dan zit je voor de grap leuk met de rompslomp vooraleer die 999 euro terug op je rekening staat, tof he
Is gewoon verkeerd in de aanbiedingen geknald, er is namelijk een MBPro in de 999 aanbieding gegooid. Ze hebben gewoon de verkeerde aangeklikt.maxietheboss schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:20:
Het bizarre is wel dat dit model op de apple site 1749 euro kost, het is dus niet een kwestie van een 1 vergeten zijn. En wie niet waagt wie niet wint, ik heb heb gelukkig de mogelijkheid gehad om het met een acceptgiro te laten komen.
Wat is een ander woord voor synoniem?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq