Toon posts:

Nieuwe pC ziet maxtor 550 G nietmeer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week een nieuwe pc (HP intel core 2 duo inside).
Op mijn oude pc kon ik de maxtor(externe harde schijf) niet meer zien, terwijl ik hem wel zag als ik hem aan een laptop koppelde. Dus maxtor werkt wel. Op de nieuwe pc zag ik hem ook een paar dagen , maar gister hoorde ik ineens steeds een piepje uit de maxtor komen en zag ook deze nieuwe pc de maxtor ineens niet meer.
Ik gebruik de maxtor om elke dag een back up te maken, maar dat kan dus nu niet.

Kabels los gemaakt, stroom eraf , opnieuw opgestart, maar nog steeds geen maxtor te zien.
Op andere USB gedaan, maar ook dan zi ik hem niet.

Wie weet oe ik hem weer terug krijg?

Zou wel erg fijn zijn, dit lijkt een terug kerend probleem te zijn.....

:?

Verwijderd

Topicstarter
moet geen 500 Gb zijn, type fout, maar 500 GB

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Werkt de schijf nog wel op de laptop? Dan kan je achterhalen of de Maxtor eventueel defect is of niet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-01 18:34

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Dit kan inderdaad meerdere dingen betekenen, of dat de interface sata <-> usb kapot is of dat de hardeschijf kapot aan het gaan is ;)

Graag ook als je twee keer achter elkaar wil reageren dan liever even je laatste bericht aanpassen met de edit knop rechts bovenaan je post, houd het leesbaar ;)

www.maartendeboer.net

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:52:
moet geen 500 Gb zijn, type fout, maar 500 GB
Ach, dat is alleen voor de échte nerds / puristen... :+

Welkom op GoT trouwens!

Zoals gezegd, test je schijf eens op de laptop. Werkt de schijf dan nog wel, dan is de schijf in ieder geval niet defect. Vindt de laptop hem ook niet meer, dan zou ik gaan zoeken naar de bon en hopen dat je nog garantie hebt of dat het product nog in de verwachte levensduur zit (al is garantie dan wel moeilijker te krijgen).
Phas0r schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:21:
Dit kan inderdaad meerdere dingen betekenen, of dat de interface sata <-> usb kapot is of dat de hardeschijf kapot aan het gaan is ;)

Graag ook als je twee keer achter elkaar wil reageren dan liever even je laatste bericht aanpassen met de edit knop rechts bovenaan je post, houd het leesbaar ;)
Ik denk dat de 'typo' in de topictitel staat. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2010 12:28 ]