Ik wil hier (hopelijk staat deze in het juiste forum) graag een typfout melden op de frontpage; nu staat er reclame van samsung en als je daar op klikt kom je op de website van wehkamp.nl. Nu aan de rechterkant zijn er mooie tabs gemaakt om "flash pop-ups" naar boven te brengen. Op de tweede tab staat er : 'Blue-ray speler' en op de derde tab : 'Blue-ray home cinema set. volgens http://www.blu-ray.com/info/ moet het echt wel Blu-ray zijn en niet Blue-ray.

Een tweede probleem dat misschien aan mijn browser kan liggen :
In IE8 heb ik geen problemen met de banner vanboven maar in firefox 3.6 komt er langs rechts en langs onder een witte streep naast en onder de banner van Samsung.

EDIT : Ik zie dat het al aangepast is, dank voor diegenen die het gelezen en aangepast hebben
.

Een tweede probleem dat misschien aan mijn browser kan liggen :
In IE8 heb ik geen problemen met de banner vanboven maar in firefox 3.6 komt er langs rechts en langs onder een witte streep naast en onder de banner van Samsung.

EDIT : Ik zie dat het al aangepast is, dank voor diegenen die het gelezen en aangepast hebben
[ Voor 5% gewijzigd door alopex op 28-12-2010 12:02 . Reden: Het is al aangepast ]
Come to the dark side.... we have cookies!