iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Kijk eens op NBR:
http://forum.notebookreview.com/hp-drivers-software-forum/
http://forum.notebookreview.com/hp-drivers-software-forum/
Hoevaak herinstalleer jij je laptop? En hoeveel drivers denk je te moeten downloaden? Honderden?
HP heeft geen pakketen, net als vele andere merken. De enige echt belangrijke drivers zijn vaak: Chipset, LAN, WLAN, en misschien iets van AHCI. Rest is toch niet van HP (Bluetooth, touchpad etc)
HP heeft geen pakketen, net als vele andere merken. De enige echt belangrijke drivers zijn vaak: Chipset, LAN, WLAN, en misschien iets van AHCI. Rest is toch niet van HP (Bluetooth, touchpad etc)
Even niets...
Bij HP gebruik ik als ik een driver DVD wil maken toch meestal wel de Softpaq downloader, niet de snelste tool maar doet gewoon zijn werk.
Crashes heb ik eigenlijk nooit met het pakket. Heb je de laatste versie softpaq downloader?
Crashes heb ik eigenlijk nooit met het pakket. Heb je de laatste versie softpaq downloader?
Je kan driverpacks downloaden van www.driverpacks.net
Zelf gebruik ik deze ook, scheelt weer zoeken.
Zelf gebruik ik deze ook, scheelt weer zoeken.
[ Voor 33% gewijzigd door da_PSI op 28-12-2010 10:46 ]
Het begint toch door te wegen als ik laptops moet herinstalleren op het werk...FireDrunk schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:40:
Hoevaak herinstalleer jij je laptop? En hoeveel drivers denk je te moeten downloaden? Honderden?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Dan kan je beter een eigen pakketje maken denk ik dan
Gewoon een mapje met een batch scriptje dat alles aftrapt
Even niets...
Standaardiseren en drivers in je image verwerken.Shaidar schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:59:
Het begint toch door te wegen als ik laptops moet herinstalleren op het werk...
Het scheelt bovendien als je kan aangeven voor welke Windows smaak (dat nemen we dan maar aan) je dit verhaal wil doen?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1