Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Download driver "packs" voor HP laptops

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 07:59
Is er geen gemakkelijkere manier om alle drivers voor een specifiek laptop model van de HP website te downloaden? Vroeger downloadde ik elke file apart, en installeerde die apart.

Ben nu die SoftPaq downloader aan het bezien, maar die crasht om de haverklap en begint dan helemaal opnieuw.

Of weet er iemand of dat je recente "driver and software recovery" CDrom/DVDroms kan bestellen bij HP?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:31

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Systeem specs

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39
Hoevaak herinstalleer jij je laptop? En hoeveel drivers denk je te moeten downloaden? Honderden?
HP heeft geen pakketen, net als vele andere merken. De enige echt belangrijke drivers zijn vaak: Chipset, LAN, WLAN, en misschien iets van AHCI. Rest is toch niet van HP (Bluetooth, touchpad etc)

Even niets...

• jjbstolk
  • Laatst online: 21:58
Bij HP gebruik ik als ik een driver DVD wil maken toch meestal wel de Softpaq downloader, niet de snelste tool maar doet gewoon zijn werk.

Crashes heb ik eigenlijk nooit met het pakket. Heb je de laatste versie softpaq downloader?

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Je kan driverpacks downloaden van www.driverpacks.net

Zelf gebruik ik deze ook, scheelt weer zoeken.

[ Voor 33% gewijzigd door da_PSI op 28-12-2010 10:46 ]

• Shaidar
  • Laatst online: 24-11 07:59
FireDrunk schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:40:
Hoevaak herinstalleer jij je laptop? En hoeveel drivers denk je te moeten downloaden? Honderden?
HP heeft geen pakketen, net als vele andere merken. De enige echt belangrijke drivers zijn vaak: Chipset, LAN, WLAN, en misschien iets van AHCI. Rest is toch niet van HP (Bluetooth, touchpad etc)
Het begint toch door te wegen als ik laptops moet herinstalleren op het werk...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39
Dan kan je beter een eigen pakketje maken denk ik dan :) Gewoon een mapje met een batch scriptje dat alles aftrapt :)

Even niets...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Shaidar schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:59:
Het begint toch door te wegen als ik laptops moet herinstalleren op het werk...
Standaardiseren en drivers in je image verwerken.

Het scheelt bovendien als je kan aangeven voor welke Windows smaak (dat nemen we dan maar aan) je dit verhaal wil doen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1