mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Ik ben tweaker thuis en op het werk: ik ben een professionele user, ik ben een knutselende thuisgebruiker. In beide situaties weet ik waar ik mee werk, maar waarom zou ik precies de FPS etc moeten weten als ik geen games speel?
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 28-12-2010 02:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Deze heb ik nl. allemaal zelf in elkaar gezet.
Op het werk is het OS wel eerst door de IT'er gekeurd voor ik de PC aan het netwerk mocht hangen, btw. En terecht.
Wat FPS in games betreft: Die hou ik niet bij, mijn GT240 is krachtig genoeg voor die paar spelletjes die ik doe.
Verwijderd
Dat is natuurlijk geen garantie dat iemand weet waar hij mee bezig isRichub schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 03:11:
Jup, zowel op mijn werk als thuis weet ik precies wat er in mijn PC's zit.
Deze heb ik nl. allemaal zelf in elkaar gezet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 03:15 ]
Verwijderd
LA >> GR
Je bedoelt dat ze de melk hebben horen klotsen zonder dat ze weten waar de tepel hangt?Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 03:15:
[...]
Dat is natuurlijk geen garantie dat iemand weet waar hij mee bezig isVeel volk heeft wel klepels horen hangen maar er geen appels van gegeten.
Klopt.
Ik als hobby-tweaker weet prima wat ik doe, een deel van mijn werk is uit oudere computers en onderdelen werkende PC's samenstellen en bouwen om die 2dehands te verkopen.
Dankbaar werk. Mensen die niet zeker weten of een computer wel wat voor ze is kunnen zo bij ons goedkoop een PC halen om kennis met computers en internet enzo te maken.
Een ander deel van mijn werk is PC's repareren, en als ik zie hoe sommige PC's in elkaar gezet zijn...
Dan kan ik je alleen maar het grootste gelijk geven.
En dat geldt ook voor in een winkel geassembleerde PC's, kan ik je zeggen.
Verwijderd
Pas dan ga ik het inbouwen, en trust me ik weet exact hoe m`n hardware eruit ziet, hoe het werkt, en wat het kan kwa overclocken.
Ik heb hier 3 zelfgebouwde systemen staan die ik dus door en door ken, en 1 laptop die ik ook redelijk ken kwa hardware.
Mag ik mezelf nu tweaker noemen
@ gambieter.gambieter schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 02:50:
Lijkt me het dat je wat beter na moet denken over de keuzes in de poll.
Ik gaf alleen een paar voorbeelden, geen definitieve keuzes, dat is aan de poll-starter. Ik heb me aardig ingespannen veelzijdige voorbeelden te geven, de combinaties kan iemand zelf ook nagaan. Ik doe een voorstel, geen poll.
@rest, vinden jullie dit dan een goed voorstel om als Poll op homepage te zetten?
Dat was namelijk inderdaad mijn bedoeling.
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Een poll kan je zelf maken op poll.dezeserver.nl en open een nieuw topic in CSL. En onthou, de TS trapt af. Ik zou de gok gewoon wagen. Je kan hooguit een slotje krijgen.
Ey!! Macarena \o/
Ik vind het persoonlijk niets; niet interessant en het zal je namelijk geen antwoord geven op je vraag:Yezpahr schreef op donderdag 30 december 2010 @ 01:49:
@rest, vinden jullie dit dan een goed voorstel om als Poll op homepage te zetten?
Dat was namelijk inderdaad mijn bedoeling.
Een poll gaat je dat antwoord niet geven, omdat dergelijke getallen geheel afhankelijk zijn van wie er moeite wil doen die in te vullen. Ik zou dat bijvoorbeeld niet doen. Dus wat je er ook uitkrijgt, het valt onder statistics, damn statistics and lies.Yezpahr schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 02:28:
Ik vind het namelijk erg storend dat er steeds word gesproken over 90% weet niets van systeem of 2% is tweaker, zonder linkjes naar statistieken ofzo.
Ook is het niet relevant; ik weet echt niet welke benchmarkscores mijn laptopvideokaart haalt, maar weet wel dat je er niet veel van mag verwachten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alle Polls vallen onder statistieken en leugens.gambieter schreef op donderdag 30 december 2010 @ 03:04:
[...]
Ik vind het persoonlijk niets; niet interessant en het zal je namelijk geen antwoord geven op je vraag:
[...]
Een poll gaat je dat antwoord niet geven, omdat dergelijke getallen geheel afhankelijk zijn van wie er moeite wil doen die in te vullen. Ik zou dat bijvoorbeeld niet doen. Dus wat je er ook uitkrijgt, het valt onder statistics, damn statistics and lies.
Jij doet dus met geen enkele mee? Want het heeft toch geen nut mee te doen met polls, want ze vertellen je toch niet wat je wilt weten.
Goed plan Gambieter, alle polls voortaan opdringen, zodat ze ingevuld worden. Puik plan!