[Win 7] Boot probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:32
Beste,

Sinds gister een raar probleem..

Krijg steeds de melding Insert proper boot device etc. etc
Nou is dat niet zo onbekend voor mij, maar zo plotseling wel.
Nu dacht ik nou dan installeer ik windows wel opnieuw aangezien ik aanneem dat je niet de bootorder kan veranderen in de windows folder zelf van de SDD (als je die in een andere pc hangt).

Toen ik hierna de Windows DVD in de computer deed (die ik 2 weken geleden en vorige week nog gebruikt heb en dus goed werkt), kreeg ik maar steeds weer dat _ tikkende streepje.. Normaal krijg ik op dit punt toch echt de Loading Files balk te zien.

Nu heb ik ook geprobeerd om de bestanden van de DVD naar een HDD te zetten en daarvan af te booten, maar ook hetzelfde resultaat..

Heeft iemand hier ook ervaring me en weet een (misschien heel simpele) oplossing voor?

EDIT: Ik heb de HDD (waar ik de windows instal bestanden op gezet had vanaf de DVD) wel gebruikt en geconverteerd naar FAT voor Apple Time Machine.. Maar daarna weer terug NTFS zodat ik de bestanden er weer op kon zetten voor de instal.

ps zie specs in signature

[ Voor 12% gewijzigd door Richard_AFC op 28-12-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alopex
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-03-2018
Maak eens een iso van je DVD in een andere computer, als dat nog lukt. En gebruik dan is deze tool : http://download.cnet.com/...000-18513_4-10972600.html en start vanaf je usb stick op. Normaal gezien zou hij dan wel moeten beginnen laden met files.

Come to the dark side.... we have cookies!