Ik heb precies meer dan een jaar geleden een ati HD 4770 gekocht. en eigenlijk sinds het begin heb ik er hele kleine problemen mee waarvan ik vermoed dat het de videokaart is
Als ik mijn computer opstart, dan komt hij tot het eerste windows (inlogscherm) en dan gaat het beeld op zwart, me beeldscherm geeft aan dat de modus verandert en dat er geen gegevens meer binnenkomen. oftewel geen doorstroom
Nou kan ik dit gewoon oplossen door de computer opnieuw op te starten maar ik word er wel wat gek van.
Zou het kunnen liggen aan de kabels? of is het echt de videokaart? of misschien iets anders
Ik heb al meerdere dingen getest. waaronder beeldscherm wisselen. videokaart wisselen maar ook op een ander moederbord proberen
zodra ik de videokaart op een ander moederbord doe werkt het wel gewoon en zonder fouten
Kan het dat mijn videokaart gewoon niet lekker wil werken met mijn moederbord??
(en ja ik heb altijd de nieuwste drivers)
(hier mijn configuratie)
Intel Core 2 Quad Q8200
Adata 2x2GB G Series DDR2-1066MHz CL6
MSI P45 NEO-F
HKC USP-5550 550 Watt, 24 Pins (ja slechte voeding. heb hem getest met andere, ook geen verschil)
Sapphire Radeon HD 4770 512 MB
Als ik mijn computer opstart, dan komt hij tot het eerste windows (inlogscherm) en dan gaat het beeld op zwart, me beeldscherm geeft aan dat de modus verandert en dat er geen gegevens meer binnenkomen. oftewel geen doorstroom
Nou kan ik dit gewoon oplossen door de computer opnieuw op te starten maar ik word er wel wat gek van.
Zou het kunnen liggen aan de kabels? of is het echt de videokaart? of misschien iets anders
Ik heb al meerdere dingen getest. waaronder beeldscherm wisselen. videokaart wisselen maar ook op een ander moederbord proberen
zodra ik de videokaart op een ander moederbord doe werkt het wel gewoon en zonder fouten
Kan het dat mijn videokaart gewoon niet lekker wil werken met mijn moederbord??
(en ja ik heb altijd de nieuwste drivers)
(hier mijn configuratie)
Intel Core 2 Quad Q8200
Adata 2x2GB G Series DDR2-1066MHz CL6
MSI P45 NEO-F
HKC USP-5550 550 Watt, 24 Pins (ja slechte voeding. heb hem getest met andere, ook geen verschil)
Sapphire Radeon HD 4770 512 MB
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5