Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 14:32
In mijn Vodafone heb ik ingesteld dat als ik bij 90% van m'n bundel verbruikt heb een sms krijg. Nu kijk ik net met beltegoed vermiljoen (android app) m'n tegoed en zit ineens 68 eu buiten mn bundel. M'n bundel is inmiddels op. Maar heb nooit een smsje gehad. Als ik inlog in my vodafone dan staat er ook dat ik 68 eu buiten m'n bundel zit.

Zijn er momenteel meer mensen die problemen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je een vaste prijs voor alle diensten? Oftewel bellen, smsen, internet, buitenlandse nr's etc. voor 1 prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Heb een Bel+sms+web 275 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou dan even contact opnemen met de klantenservice om na te vragen of dat smsje wel verstuurd wordt bij die 90% en voor welke kosten dit geldt. Als je overigens ruim 1,5x over je bundel heen zit (meer dan 1x) zou ik me afvragen of je niet beter een duurder abonnement kunt nemen want buiten je bundel betaal je erg veel per minuut/sms etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ja vind het ook wat vreemd. Vorige maand wad het ook appart en toen ik de rekening kreeg was het wel goed (alleen 25 euro voor de activatiekosten). Moet zeggen dat het bij Tringg beter geregelt was, daar kloppen de units aardig met het verbruik van mijn telefoon.

Ook dit is wat vreemd:
Het resterende tegoed in december bedraagt:
Je starttegoed deze maand was € 32,50
Je laatst verwerkte verbruik is van
19 december 2010 om 16:57 uur

[ Voor 27% gewijzigd door Binnetie op 27-12-2010 20:32 ]

• ElNillus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2023

ElNillus

Verwarde internetmiljonair

Ik heb mijn Vodafone abo (iPhone 200, 34.50 per maand) sinds 10 december 2010.

iPhone 200 is 200 belminuten / 400 smsjes, ik heb de SMS verdubbelaar aangezet dus dat 'zouden' er 800 moeten zijn. Bellen heb ik 15 minuten gedaan deze maand, ik heb 228 sms'jes verzonden en voor de rest gewoon geinternet.

Echter, My Vodafone zegt dat ik nu al 6 euro buiten mijn bundel zit en dat mijn starttegoed 22.40 deze maand was. Ik betaal toch 34.50 voor de hele maand? Ik snap dat mijn contract pas na 1/3e van de maand is ingegaan, maar hoezo zou ik dan straks 34.50 + 6 euro moeten betalen voor deze maand terwijl ik nooit zoveel 'tegoed' heb gehad? :')

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:38
Vodafone rekent altijd in hele kalendermaanden. Je krijgt je nieuwe bundel op de eerste van elke maand. Persoonlijk vind ik dat erg prettig, bij bijvoorbeeld T-Mobile hanteren ze hier aparte data voor die ook nog eens afwijken van de factuurdata. Maar dit zijn dingen die je natuurlijk nagaat voordat je een abonnement afsluit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat men niet zo goed op de hoogte is. Een sms laten sturen als je op 90% van je belbundel zit: niet mogelijk. Wel krijg je een sms als je op 90% van je databundel zit. Wat je zelf kunt doen (kostenloos) is een sms sturen met het woord 'status' naar 4000. Dan krijg je (meestal) binnen een minuut een sms terug met daarin actuele informatie over je beltegoed. Ook daarbij moet je weer even opletten. Stel je hebt een bel+sms+web 200 met maandelijkse kosten van 34.50. Je werkelijke maandelijkse beltegoed is bij dit abonnement 27.50, het andere gedeelte is gereserveerd voor internet. Daarnaast: 200/400 (minuten/sms) is al inclusief geactiveerde smsverdubbelaar. Geen 200/800 dus. En het is of/of, niet en/en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2023

ElNillus

Verwarde internetmiljonair

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:48:
Ik zie dat men niet zo goed op de hoogte is. Een sms laten sturen als je op 90% van je belbundel zit: niet mogelijk. Wel krijg je een sms als je op 90% van je databundel zit. Wat je zelf kunt doen (kostenloos) is een sms sturen met het woord 'status' naar 4000. Dan krijg je (meestal) binnen een minuut een sms terug met daarin actuele informatie over je beltegoed. Ook daarbij moet je weer even opletten. Stel je hebt een bel+sms+web 200 met maandelijkse kosten van 34.50. Je werkelijke maandelijkse beltegoed is bij dit abonnement 27.50, het andere gedeelte is gereserveerd voor internet. Daarnaast: 200/400 (minuten/sms) is al inclusief geactiveerde smsverdubbelaar. Geen 200/800 dus. En het is of/of, niet en/en.
Ah, deze post maakt al heel veel duidelijk, bedankt. Dat van 'je werkelijke tegoed is 27.50' had ik al begrepen. Ik heb de SMS Verdubbelaar meteen aangezet toen ik mijn telefoon kreeg en deze maand iets van 250 smsjes verstuurd. Mijn starttegoed deze maand was 22.40, en ik zit op de een of andere manier al 15 euro buiten mijn tegoed? Hoeveel ga ik nu betalen voor december, en is het 'veilig' om na 12:00 's nachts 'gelukkig nieuwjaar' smsjes te sturen, of ga ik daarvoor 0.25 cent per sms betalen? Ik weet namelijk niet of je tegoed ook echt op 1 januari 2011 0:00 is bijgewerkt.
Pagina: 1