Urgh. Gisteravond vroeg moe en dus optijd naar bed, met als gevolg dat ik in mijn vakantie 's-ochtends belachelijk vroeg wakker wordt. Nergens voor nodig, en het erge is dat ik vandaag wel een stel dingen wilde doen, maar nog moet wachten totdat de winkels open zijn....
Dan maar in de tussentijd stats posten. Zijn die voor de verandering ook weer eens vroeg
beschikbaar.
SRS zoals gebruikelijk bovenaan in de dailies. Het zal nog wel een tijdje duren voordat iemand anders het voor elkaar krijgt de nummer 1 te pakken. FEG doet een verwoede poging door de tweede plek te kapen met een score van net geen 121K; wederom een nieuw flushrecord. Grutte_Pier wordt hierdoor, ondanks hun indrukwekkende score een plek naar beneden verwezen, evenals chelloo.com. Overall zitten de mensen ook niet stil. Hier mag Grutte_Pier dan wel weer een plekje inpikken, ten koste van gowron. En ook Oever77 stijgt een plekje, Division Brabant achter zich latend.
DPC stijgt vandaag 6 plekjes en flushed zichzelf daarmee weer terug de top30 in. Overall moeten we nog even wachten totdat we ook daar weer een plekje kunnen claimen. Tot slot ook nog 3 mijlpalen te verdelen. Grutte_Pier eist vandaag wel de aandacht op, want ze lopen ook nog eens weg met de grootste paal vandaag: 6.1M. kalua en EoG doen het een heel stuk bescheidener met respectievelijk 5000 en 500 punten, maar iedereen hier is klein begonnen en er zijn nog een hoop mijlpalen in het vooruitzicht.
DPC Folding@Home hitparade van 27 december 2010
Mijlpalen
Folding@Home Links
Folding@Home webpage
Folding@Home forum
DPCH Suggestiepagina
DPC FAQ
Bron