Ze hebben 3 abbo's, Basis, Standaard en Premium. Standaard en Premium werken via Ethernet, en BASIS via de Seriele poort.
Het Basis abbo raad ik zowiezo af, neem het Standaard of het Premium abbo. Bij dit pakket krijg je een USB-Ethernet adapter zodat het MOGELIJK is om em via de USB poort aan te sluiten. Je kunt em ook gewoon op een netwerkkaart aansluiten.
In snelheid maakt het niets uit. De maximale snelheid van Premium is 0,512 Mbit (512 kbit/s) en USB is 1,5 Mbit. In de praktijk is er geen snelheidsverschil. De USB Adapter is niets meer dan een USB <-> Ethernet converter en wordt door Windows ook als Ethernetkaart gezien.
Ik gebruik dat ding niet voor mijn Kabelmodem, die heb ik gewoon op mijn Ethernetkaart zitten. Wel is het ding best wel handig als tijdelijke netwerkaansluiting. Ik heb een laptop met ingebouwd Ethernet, en een crosslinkkabel... als ik ergens langs ga kan ik dat ding gewoon gebruiken als Ethernet adapter. Ff bij vriend in USB poort douwen, floppy met drivers erin en je hebt een netwerkie
Maarten