Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iOS app -> Weergave reactie's

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01

sus

is druk :+

Topicstarter
[op goed geluk dat ik hier goed zit]

Ik gebruik al langere tijd de t.net app op mijn iPhone. Echter, waar ik me erg aan stoor is de weergave van reactie's op nieuwsberichten. Hierbij wordt de nieuwste reactie bovenaan gezet. Op de FP lees ik juist met de oudste reactie bovenaan, zodat eventuele reactie's in volgorde makkelijk te lezen zijn. Nu moet ik steeds naar beneden scrollen, eventuele nieuwe reactie's ophalen en dan van onder naar boven lezen.

Kan in de instellingen een optie komen om de sortering om te draaien, zoals deze ook in het FP-profiel zit? Of kijk ik nu al maanden verkeerd en zit deze optie goed weggestopt.

[ Voor 3% gewijzigd door sus op 27-12-2010 17:30 ]

• sus

sus

Topicstarter
schop!

heb het probleem ook op devtrack gepost, maar het blijft aan alle kanten stil op de lijn. Enige feedback zou wel prettig zijn, ook als ik hier verkeerd zou zitten en het probleem elders moet voorleggen.

devtrack:
devtrack: Tweakers.net App - reactievolgorde

• sus

sus

Topicstarter
Nieuwe app, nieuwe devvers, schop tegen mijn draadje :) Graaaaaaaag de reacties weergeven op datum/tijd, oudste eerst (zoals nu op de FP ook is)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Schoppen is nooit nodig. Als er iets te melden is, zullen we dat zeker doen. :)

In dit geval staat het op de backlog, dus we vergeten het niet. Een ETA is er alleen nog niet.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• sus

sus

Topicstarter
Mja, hij is van ruim een naar terug, wou het dus alleen terug onder de aandacht brengen. In het andere topic al gelezen dat het in een volgende versie gaat komen, perfect :) ik zie hem wel verschijnen.

Deze mag wmb dicht :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Dan sluit ik 'm:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.