Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuw in-ear koptelefoon kopen omdat ik nu nog steeds met van philips dingen van dertig euro zit. Ik had hiervoor de in ear koptelefoon van apple, waar heel tevreden over was maar die helaas niet werkt op mn nieuwe telefoon, omdat er zo'n microfoon aanzit waardoor het geluid wordt vervormd. Nou zou ik graag willen weten wat jullie mij aanraden voor een koptelefoon. Mijn budget is tussen de 60-80 euro, ik denk dat je voor die prijs toch wel wat kan vinden?
deze heb ik al gezien:
Bose in-ear (die van € 79)
sony mdr-ex 500 ( €65)
sennheiser c 400

maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.

alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes en dergelijke mogen tegenwoordig in Accessoires en Navigatie, dus ik verplaats het topic daar even heen.

Of het topic open blijft laat ik aan de modjes aldaar over. Op GoT verwachten we namelijk wel enige vorm van inzet verwachten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een shortlist met welke in ears je al gevonden had.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR1986 schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:53:
Oordopjes en dergelijke mogen tegenwoordig in Accessoires en Navigatie, dus ik verplaats het topic daar even heen.

Of het topic open blijft laat ik aan de modjes aldaar over. Op GoT verwachten we namelijk wel enige vorm van inzet verwachten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een shortlist met welke in ears je al gevonden had.
bedankt en ik zal opschrijven wat ik al heb bekeken.

Bose in-ear (die van € 79)http://tweakers.net/pricewatch/244887/bose-in-ear-hoofdtelefoon.html
sony mdr-ex 500 ( €65) pricewatch: Sony MDR-EX500 (Aluminium, Zwart)
sennheiser CX 400 pricewatch: Sennheiser CX 400 white

maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 22:15
Het helpt misschien om de juiste typenummers hier neer te zetten ;) Met c 400 bedoel je denk ik CX400 of CXL400?

Kijk eventjes hier rond: http://tweakers.net/price...Z_5ZCSEy5QKlK-efrpu7Y5_wF

Eventjes de filter instellen zoals je zelf wilt en dan een beetje reviews zoeken van de resultaten die je vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Naar wat voor muziek luister je en wat voor geluid is belangrijk voor je? Als je geen hevige bass muziek luistert zou ik eens kijken naar de Head-Direct RE0, RE-ZERO of Jay's Q-Jays (iets boven budget). Uitmuntend geluid voor dat geldt.

RE-0 = 79 dollar + 10 dollar verzendkosten (Goede treble en mid. Wat zwak op de bass voor sommigen)
RE-ZERO = 99 dollar + 10 dollar verzendkosten (Goede treble en mid. Beter op de bass dan de RE-0 maar niet overdreven)
Jay's Q-jays = 89 euro + 5 euro verzendkosten (Normaal echter 180 euro) (Doet alles goed eigenlijk)

Vermijd zo en zo Bose. Je betaalt teveel voor het merk in mijn ogen.

[ Voor 34% gewijzigd door Lukin op 27-12-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor geldt hetzelfde als bang & olufsen a8 koptelefoon.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.