Fan onderin HX08. Hoe ??

Pagina: 1
Acties:

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:16
Ik wil graag een fan plaatsen onderin mijn HX08. Moet ik dan in de plastic voorkant een gat zagen ofzo ? Ik bedoel daar kan op dit moment geen lucht door. Iemand hier ervaring mee? In de omgeving Eindhoven toevallig? En zoja wil deze persoon misschien ff helpen?

Thanx..

Verwijderd

Ik heb zelf ook zo'n HX08, met ventilator aan de voorkant.

Aan de onderkant van de (plastic) voorgevel zit een opening waardoor lucht wordt aangezogen. Je hoeft dus geen gat oid. in de kast te zagen. De 8cm ventilator past in de plastic houder aan de binnenkant.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
eeeeeehhhhhh duhhhhhhhhhhhh

pak een mesje/dremel/proxxon etc

maak een tekening op je kast en snij/dremel het eruit!!!!

wel ff aftapen :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Voorkant moet lucht aanzuigen (blaast in de kast) de fan aan de achterkant moet zucht uit de kast naar buiten blazen...

• NightMare
  • Laatst online: 19-05 12:16
Jeroen Engelen: Zuigt hij dan voldoende lucht aan via de onderkant? En niet alleen stof van de grond ?

Verwijderd

Ik wil in de HX-08 een 120 mm blowhole. Maaraj .. hoe begin je daar ann ..

Verwijderd

pies of kak, ik heb 3 12vm blowholes in die hq08, die voor de front is wel de lastigste, want je moet door de platiek en het metaal heen, en je gaten moeten identiek aan elkaar zijn, ik heb het gedaan met behulp van een soort beschrijfbare tape, met wat handigheid lukt dat zonder probs, je kan ook die plastieke voetjes eraf doen , en grote wielen aanzetten, dan kan je onder je kastje ook 12cm coolers steken zonder plaats te verliezen, ik heb er 2 van 12cm steken daar, afteken van de blowhole groote kan je met behulp van zon metalen roostertje...
kijk ff op [topic=134514]

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Op Thursday 15 March 2001 10:17 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil in de HX-08 een 120 mm blowhole. Maaraj .. hoe begin je daar ann ..
Simpel, aftekenen en met de gatenzaag ff zagen.
Hebbikook gedaan :)

Verwijderd

Ik heb gewoon een gat gezaagd in de voorkant op de plek van de fan...
Gewoon met een decoupeerzaag...

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik ben nu ook bezig met het verbouwen van m'n aopen hq08 (intern identiek aan de hx)

en ik ga met een decoupeerzaag dat 12x12cm blowhole voorin zagen, het 12x12 gat in het plastikken frontje komt later

trouwens nog best lastig zagen dat staal van die aopen's, heb er een 12x16" window in het zijpaneel gezaagd en het kabelgat wat uitvergroot, met de *hand* en een handzaagje (jaja een echte bikkel...)

binnenkort pics online

btw hoort dat liquid neon zo snel te flikkeren? ik dacht dat het wat rustiger was a la 'warp core' maar het is dus echt druk kabbelend water

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1