Ik had een gewone externe harde schijf, normaal heette die LaCie (F:), maar nu heb ik er nog een bijgekocht, en nu heet die opeens FreeCom (F:), ik wil de LaCie graag terug naar F, hoe doe ik dat?
Je zit hier niet goed, dit is het gamegedeelte van het forum.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-12-2010 15:12 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
In DiskManager (Start -> Run -> 'compmgmt.msc' voor Windows XP OF Rechtermuisklik Computer en naar Manage in Vista / 7)
Kan je de drive letters voor elk opslagmedium aanpassen.
Overigens moet je idd niet hier zijn maar hier: Opslagmedia & I/O Controllers, alhoewel ik vermoed dat een mod deze topic wel daarheen schopt
Overigens moet je idd niet hier zijn maar hier: Opslagmedia & I/O Controllers, alhoewel ik vermoed dat een mod deze topic wel daarheen schopt
Woops, ja ben hier nog niet zo thuis, waar moet ik het dan wel proberen?OPSLAGHOND schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:12:
Je zit hier niet goed, dit is het gamegedeelte van het forum.
Freecom bij schijfbeheer een andere letter toewijzen. Dan weer de Lacie verbinden, mocht hij geen F pakken, handmatig bij schijfbeheer toewijzen.
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler
Bedankt, werkte!GenjiBlade schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:14:
In DiskManager (Start -> Run -> 'compmgmt.msc' voor Windows XP OF Rechtermuisklik Computer en naar Manage in Vista / 7)
Gamerts zijn van alle markten thuis!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Al opgelost zie ik maar de volgende keer graag in het goede forum, in dit geval Opslagmedia & I/O Controllers en denk er ook een beetje om om zelf wat inzet te tonen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.