[Win7] Appdata verwijderde programma's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn PC moet terug naar de fabrikant voor reparatie. Hiervoor wil ik graag wat dingen weghalen, dit omdat zij naar mijn idee niet hoeven te weten waar ik mijn laptop voor gebruik, plus dat de boekhouding van mijn bedrijf er op staat, en ik dit graag voor mezelf hou. Nu ik dus mijn laptop aan het opruimen ben kwam ik de map appdata tegen. Nu is deze map geen onbekende voor mij, maar heb er wel even een vraag over.

Is het mogelijk om programma's die reeds van het systeem verwijderd zijn, om daar ook de appdata van te verwijderen? In de mappen local, roaming en locallow?

Dat het van dingen die nog op de PC staat niet kan is mij bekend.

EDIT:

OS is windows 7 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waarom zou dat niet kunnen? :)
Lijkt me toch een koud kunstje om (desnoods uit voorzorg) eerst een snapshot te doen voor een Shadow Copy en dan zo'n folder te verwijderen.
Gaat er iets onbedoeld stuk, kun je die altijd weer herstellen.

En als het wel werkt naar wens, dan kun je van die installatie een volledige backup maken (Complete PC Backup) op een USB Disk en lever je daarna je PC in een af-fabriek staat in bij de leverancier met de System Recovery meuk die ze waarschijnlijk bijgeleverd hebben.
Nog veiliger :) zo voorkom je dat er uberhaupt iets van je eigen data uitlekt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geld dit ook voor de map ProgramData op mijn C-schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Probeer het nou eerst zelf eens met de bovengenoemde methode (zorg dat je een shadow copy hebt) voordat je een vraag stelt die je zelf met een beetje moeite doen ook kan beantwoorden? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device