Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuwsgierig welke harddisk er in de nieuwste Western digital mybook Essential 3TB met nummer WDBACW0030HBK.

Deze is namelijk een stuk goedkoper dan een 3TB schijf los kopen. :)

Volgens anandtech zou het mogelijk gaan om de WD30EZRS.
zie ook:

http://www.anandtech.com/...ntial-3tb-drives-reviewed

Iemand die zo'n mybook al heeft en dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:10

ralfbosz

xm create bosz -c

Ik denk dat er twee van 1,5Gb inzitten, check de size eens van die bak tov een 2Tb versie.

edit: oh nee echt een 3Tb versie, hm, voor 180 euro, kan ik me niet indenken....

[ Voor 31% gewijzigd door ralfbosz op 27-12-2010 13:34 ]

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:12
Moet als het goed is gewoon één 3TB HD in zitten.

Als je naar de foto's en verhaal van anad kijkt wordt dit ook wel duidelijk. Er past volgens mij ook maar één hardeschijf in de essential behuizing. Eerder had je ook al dat de 2TB schijven goedkoper te krijgen waren door het kopen van de external HD. Op de website van WDC zelf hebben ze het ook over een single drive.

Op de MyBook zit maar 2 jaar garantie in tegenstelling tot de losse HD die 3 jaar heeft. Ik weet niet of men kan na gaan aan de hand van de HD nummers of je een MyBook HD hebt als je garantie gaat claimen. Wellicht iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:07
Zit er ook aan te denken maar is het wel mogelijk om die hardeschijf ook intern te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Er zijn WD schijven die de USB aansluiting op de schijf zelf hebben zitten, die kun je dus niet (makkelijk) via s-ata aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salipander
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 21:56
Er zit gewoon een WD30EZRS met 64 MB cache en SATA interface in. Ik heb 'm eruit gehaald en in een Synology NAS gestopt. Geen enkel probleem _/-\o_
Pagina: 1